کد خبر: 179171
تاریخ انتشار :

سردار نقدی: مهمترین رسالت ما حس جنگ است

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، سردار محمدرضانقدی در همایش مجمع عالی بسیج استان آذربایجان‌شرقی در تبریز، افزود: دشمن در موضع ناحق خود مصر است و با وجود منع‌های قانونی در کشور در رابطه با استفاده از ماهواره در کار خود سماجت به خرج داد، مدل‌های گیرنده را ارتقا داده و زمینه را جهت استفاده عموم مردم با کمترین هزینه فراهم می کند.

وی با اشاره به اینکه تمامی شبکه‌های ماهواره دو هدف کلی را دنبال می‌کنند، گفت: گرفتن ایمان که عامل استواری ملت ایران در برابر استکبار است و ایجاد تفرقه مهم‌ترین ماموریت شبکه‌های ماهواره‌ای است.

وی متذکر شد: در غزه شاهد این بودیم که مجهزترین ارتش جهان در برابر مردمی که در محاصره‌اند، زمینگیر و عاجز شد و این تنها به خاطر برافراشته بودن پرچم دین اسلام در این منطقه است.

سردار نقدی با اشاره به اینکه استکبار جهانی تا پایان سال ۸۵ برنامه حمله نظامی به ایران را در دستور کار خود داشت، اذعان کرد: دشمن تلاش کرد با به محاصره در آوردن ایران بتواند در یک اقدام غافلگیرانه نظامی بر حکومت نظام اسلامی فائق آید اما نبردهای فلسطین و غزه این درس را به او داد که نمی‌تواند در کشوری که پرچم اسلام در آن برافراشته است، پیروز جنگ نظامی باشد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: آمریکا نیروهای نظامی خود را از مرزهای ایران عقب رانده و تهاجم فرهنگی را که از آغاز انقلاب در کشور ایران در حال اجرا بود با شدت و قدرت بیشتری پیگیری نمود.

وی گفت: در مرحله بعد ترویج استفاده از مواد مخدر، مشروبات الکلی و ترویج خانه‌های فساد در راس برنامه‌های استکبار جهانی در مقابله با نظام اسلامی قرار گرفته ولی با مقاومتی تاریخی که نسبت به اینگونه مفاسد شده این امر فراگیر نشد.

نقدی تاکید کرد: در انتها استکبار جهانی رسانه را مقدمه تمام فساد یافته و سعی کرد آن را تقویت کند و چون نسبت به این مسئله مقاومت نسلی و نهادینه شده در میان مردم وجود نداشت، به راحتی توانست به اهدافی که در طول چند دهه نرسیده بود، در چند سال دست یابد.

وی اعلام کرد: در سال ۸۵ تنها ۶ شبکه ماهواره‌ای علیه نظام وجود داشت که اکنون تعداد این شبکه‌ها روزانه در حال افزایش است و هم اکنون بیش از ۱۶۶ شبکه فارسی زبان با اهداف مد نظر و با کیفیت مطلوب در حال القای مفاهیم مد نظر خود به مردم ایران است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین تنها، دانستن مضرات ماهواره را کافی ندانست و ابراز کرد: باید بتوانیم شبهات موجود در این زمینه را شناسایی کرده و مردم را نسبت به آفات ماهواره قانع نماییم.

منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها