کد خبر: 184572
تاریخ انتشار :

عضو جبهه پایداری: باید اجازه فعالیت سیاسی به احمدی نژاد داد/ تندرو نیستیم/ آیت الله مصباح از پدران معنوی اصولگرایی است

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

امیرحسین قاضی زاده هاشمی عضو جبهه پایداری در گفت و گو با نامه نیوز، در مورد وحدت اصولگرایان و نقش جامعتین در این زمینه با بیان این که اصولگرایان بر سر چارچوب کلی که مسائل مربوط به نظام است باهم وحدت نظر و عمل دارند و با هم توافق دارند، گفت: هم اکنون نیز وحدت عملی اصولگرایان را در اتفاقات مجلس می بینیم که طیف های مختلف اصولگرایی وقتی می بینند که یک خطری ارزشهای اصلی نظام را تهدید می کند با وحدت عمل می کنند. وی ادامه داد: هم اکنون نیز این اتفاق در مجلس قابل مشاهده است و این موضوع را در استیضاح آقای فرجی دانا وزیر علوم نیز به خوبی دیدیم که تمامی طیف های اصولگرایی در استیضاح وی نقش و حضور داشتند .

وی با بیان این که البته ممکن است اصولگرایان درباره تشخیص مصادیق و یا افرادی که مناسب هستند باهم اختلاف داشته باشند که این نیز با وجود داورانی که قبولشان داشته باشند حل و فصل می شودف افزود: جامعتین اگر بتوانند نقش این داوری را ایفا کنند می توانند نقش موثری در جمع کردن طیف های اصولگرایی داشته باشند.

قاضی زاده در مورد وجود برخی از تندروها در جریان اصولگرایی و نگرانی از ورود آنها به جامعتین گفت: نمی دانم منظورتان از تندروها چیست،مثلا چه کسانی ،مصداق ها را بگویید.

وی در پاسخ به اینکه این مصداق ها بیشتر به جبهه پایداری برمی گردد که شما نیز عضو این جبهه هستید گفت: من این را قبول ندارم که پایداری ها تندروها هستند.

قاضی زاده در مورد نقش مصباح یزدی نیز تاکید کرد: اصولگرایی وابسته به آراء دین و اسلام است و طبیعتا اسلام شناسان و مجتهدین پدران معنوی این جریان هستند و اگر بتوانند با هم هماهنگ عمل کنند و یکپارچه باشند طبیعتا در جمع شدن بدنه اصولگرایی نیز موثرند.

وی در مورد ورود طیف احمدی نژاد به محافل اصولگرایان و کارهای انتخاباتی این طیف برای مجلس دهم تاکید کرد: آقای احمدی نژاد نیز بالاخره در این کشور ریس جمهور بوده است و عده ای نیز با وی کار کرده اند و الان هم مسئولیت ندارد و اگر وی و طرفدارانش علاقمند باشند که مجددا کارهای سیاسی کنند جامعه باید این ظرفیت را داشته باشد که به همه اجازه فعالیت دهد.

این عضو جبهه پایداری گفت: البته بنده هنوز برنامه ای از آقای احمدی نژاد ندیده ام و نشنیده ام و اگر بعد از این برنامه ای برای هماهنگی با سایر اصولگرایان دارد بستگی به زمان دارد که زمان چه چیزی را تعیین می کند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها