کد خبر: 184660
تاریخ انتشار :

حامیان احمدی نژاد، کرکره یکی از تشکیلات هواخواهی از او را پایین کشیدند

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، سایت دولت بهار در این زمینه نوشت:

در پی برخی اقدامات مکرر ، مشکوک و خودسرانه طی ماههای اخیر، که با استقبال مزورانه دشمنان قسم خورده و رسانه های معلوم الحال نیز مواجه شده است، شورای مرکزی هما (مجتمع رسانه ای هواداران دکتر محمود احمدی نژاد) با اکثریت اعضا تشکیل جلسه داد و این تشکیلات را منحل اعلام کرد.

شورای مرکزی "هما" ، ضمن قدردانی و ادای احترام به هزاران هوادار دکتر احمدی نژاد که خالصانه و ارادتمندانه، با ثبت نام در سایت دولت بهار -که بصورت انحصاری وظیفه ثبت نام حامیان فرزند ملت را برعهده داشت- حمایت خود را از رئیس جمهور قلبها ابراز داشته اند، اعلام کرد ، این تشکیلات از امروز منحل و هرگونه بهره برداری از عنوان هما (مجتمع رسانه ای هواداران دکتر محمود احمدی نژاد) فاقد وجاهت می باشد.

براساس مصوبه شورای مرکزی هما، استفاده از عنوان هما در عناوینی همچون سخنگو، رئیس، سرپرست، مدیرمسئول روزنامه اینترنتی، مسئول کارگروه و نظایر آن غیرمجاز است.

این تحول پس از آن رخ داده که عبدالرضا داوری در صفحه شخصی خود در توییتر لیست کابینه دوازدهم را منتشر کرد و با موجی از اعتراضات نزدیکان احمدی نژاد مواجه شد . حتی یک سایت نزدیک به محمود احمدی نژاد اعلام کرد که رییس جمهور سابق از این ماجرا عصبانی شده است.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها