کد خبر: 201327
تاریخ انتشار :

پیرموذن: لاریجانی به دنبال تشکیل جبهه‌ای اعتدالی با حضور ناطق‌نوری است /تندروها در انتخابات مجلس لیست جداگانه می‌دهند

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

کمال الدین پیرموذن، عضو فراکسیون رهروان ولایت در مورد عدم حضور طیف نزدیک به لاریجانی در همایش روز پنج‌شنبه اصولگرایان که با حضور اعضای جبهه پایداری،ایثارگران، رهپویان، موتلفه و و حبرخی نزدیکان احمدی‌نژاد برگزارش شد، به خبرنگار نامه‌نیوز، گفت: در جلسات مرکزی فراکسیون رهروان ولایت که بحث می شود، اظهارات آقایان بیشتر مبتنی بر این است ما ائتلاف اصولگرایان معتدل را داشته باشیم، چرا که این گفتمان مورد استقبال عمومی است و در نزد مردم صاحب رای و وثوق هستند.
وی با بیان اینکه مردم این طیف از جریان اعتدالی را که تقریبا هم فکر با روحانی هستند می‌پسندند، اظهار داشت: در واقع مردم کسانی را که سعی کرده‌اند با پرهیز از افراطی‌گری و انگ زدن‌ها فعالیت سیاسی کنند را دارای مقبولیت و مورد وثوق خود می‌دانند.
پیرموذن تصریح کرد: ما برخی از این اصولگرایان را که در این همایش شرکت کرده‌اند افرادی تندرو می‌دانیم، اینها افرادی هستند که به لحاظ سوء مدیریت، افراطی‌گری، مشکلات اقتصادی و ... در بین مردم بی اعتبار شده‌اند و اگر مجدد رشد پیدا کنند امید را از مردم می گیرند.
این عضو فراکسیون رهروان ولایت در مورد اینکه آیا لاریجانی می‌تواند وزنه سنگین تری از سایر اصولگرایان برای محور قرار گرفتن همه جریانات اصولگرا باشد، گفت: من تا حالا از خود آقای لاریجانی نشنیده‌ام که وی به دنبال حزب باشند ولی ایشان به دنبال تشکیل جبهه‌ای است که این جبهه مبانی فکری‌شان اعتدال است. معتدلینی که اصول را رعایت می‌کنند، این افراد هم کم نیستند، بر همین اساس ایشان می‌خواهد از افرادی همانند اقای ناطق استفاده کنند.
پیرموذن تاکید کرد: همه سران اصولگرا باید سعی در برقراری وحدت بین تشکل‌های اصولگرایی و رسیدن به ائتلاف داشته باشند. آقای لاریجانی به تنهایی نمی تواند این لیدری را انجام دهد بلکه باید آقایان ناطق نوری، تقوی و باهنر نیز وارد شوند تا این ائتلاف شکل گیرد.
وی خاطرنشان کرد: بین آقای لاریجانی و افرادی که در این همایش شرکت کرده‌اند شکافی وجود دارد، این افراد می‌گویند وحدت حول محور مقبولیت. فکر می کنم با انتخابات مجلس دهم این شکاف عمیق‌تر هم می شود و آنها در این انتخابات هم لیست جداگانه ای را ارائه میدهند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها