کد خبر: 204795
تاریخ انتشار :

فرازهایی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب؛ آفرین بر گردان های مبارزی که در غزه جنگیدند

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز ابزاری که در دست دشمنان ما می تواند فعال شود و از آن حداکثر استفاده را دارند می کنند، اختلافات است؛ اختلاف شیعه و سنی، اختلاف قومیت ها، اختلاف ملیت ها، تفاخرهای غلط. مسئله شیعه و سنی را دارند بزرگ می کنند، سعیشان این است اختلاف ایجاد کنند.
می بینید در کشورهای اسلامی، در همین کشورهای انقلاب کرده، اختلاف ایجاد می کنند؛ در نقاط دیگر دنیای اسلام اختلاف ایجاد می کنند؛ همه باید بیدار باشند، همه باید هشیار باشند. غرب و آمریکا دشمن دنیای اسلام است؛ با این چشم باید به حرکات آنها نگاه کرد.
تحریک می کنند، سازمان های جاسوسی شان مشغول فعالیتند؛ هرجا دستشان برسد، تخریب می کنند. در قضیه فلسطین تا آنجایی که توانستند، کارشکنی کردند؛ البته شکست خوردند. ما داریم پیش می رویم، دنیای اسلام دارد پیش می رود.
این مسئله اخیر فلسطین، خیلی مسئله مهمی است. بین غزه و بین دولت صهیونیست که مدعی است قوی ترین ارتش را در منطقه دارد، هشت روز جنگ اتفاق می افتد؛ آنگاه وقتی می خواهند آتش بس ایجاد کنند، آن طرفی که برای آتش بس شرط می گذارد، فلسطینی هایند! این باورکردنی است؟
10 سال پیش اگر به شما این حرف را می زدند، چه کسی باور می کرد که یک روزی بین فلسطینی ها - نه همه فلسطینی ها؛ یک گوشه ای از فلسطینی ها، غزه - و بین رژیم صهیونیستی جنگی اتفاق بیفتد، برای آتش بس آن جنگ، فلسطینی ها شرط بگذارند؟
آفرین بر فلسطینی ها! آفرین! آفرین بر حماس و جهاد و گردان های مبارزی که در فلسطین، در غزه جنگیدند و شجاعت نشان دادند! شجاعت این است. من به سهم خودم از همه مبارزین فلسطین تشکر می کنم؛ به خاطر فداکاری ای که کردند، به خاطر تلاشی که کردند، به خاطر صبری که کردند، و دیدند که «انّ مع العسر یسرا» (مسلما با هر سختی آسانی است. سوره شرح آیه 6)
اگر چنانچه ما صبر کردیم، این صبر موجب می شود که خدای متعال فرج را برساند. صبر کردند، ایستادگی کردند، خدای متعال فرج را رساند؛ این درس است؛ برای خود آنها هم درس است، برای دیگران هم درس است. این وحدت بین مسلمان ها را دست کم نگیرید؛ مسئله مهمی است.
* از بیانات رهبر انقلاب در دیدار شرکت کنندگان اجلاس جهانی بیداری اسلامی (بیست و یکم آذر 1391)
منبع: ایرنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها