کد خبر: 205237
تاریخ انتشار :

واکنش وزیر دادگستری به توهین نشریه فرانسوی به پیامبر اکرم(ص)/ به اسم آزادي بيان به بيش از يك ميليارد انسان توهين كرده اند

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، حجت الاسلام والمسلمين مصطفي پورمحمدي وزير دادگستري در ادامه جلسه تفسير قرآن در جمع كاركنان وزارت دادگستري و سازمان تعزيرات حكومتي، در مورد وقايع اخير و توهين نشريه فرانسوي به پيامبر مكرم اسلام(ص) را، نشان دهنده اوج استيصال و خودزني فرهنگي غرب دانست.

وزير دادگستري دليل موضع گيري هاي اخير كشورهاي غربي و ايادي آنها در منطقه را استيصال عميق آنها در مواجهه با انقلاب اسلامي عنوان كرد و گفت: غرب و دست نشاندگان آن در منطقه، به اين نكته رسيده اند كه انقلاب اسلامي بساط آنها را بهم خواهد ريخت و از اين رو در عرصه هاي مختلف اقتصادي، سياسي، فرهنگي و غيره دست به انواع خودزني مي زنند.

وي همچنين افزود: براه انداختن جريان داعش از سوي غربيها نيز نوعي خودزني است و اينها به ابزاري متوسل شده اند كه براي خودشان نيز خطرناك است، چراكه اين تهديد و ترور، روزي به خودشان باز خواهد گشت كه گوشه اي از آن را در جريان اخير پاريس شاهد بوديم.

پورمحمدي با بيان اينكه در حال حاضر همه كشورهاي منطقه در معرض تهديد هستند تصريح كرد: جريانات فرهنگي اتفاق افتاده نيز نوعي خودزني است و مدعيان غربي كه مي گويند چرا ما حقوق بشر، زنان، كودكان و غيره را رعايت نمي كنيم؛ خود به اسم آزادي بيان، با اهانت به پيامبر اسلام(ص) به بيش از يك ميليارد انسان توهين كرده اند.

وي در خاتمه افزود: موضوعاتي مثل آزادي بيان در غرب به جرياني بر ضد خود تبديل شده و منجر به بروز آشوب و بهم ريختگي جدي فكري و عملي در عرصه هاي سياسي و امنيتي و غيره تبديل شده كه استيصال بزرگي است و همانگونه كه شاهد بوديم، پاپ نيز از اتفاق اخير ابراز نارضايتي كرده است.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها