کد خبر: 206837
تاریخ انتشار :

هادی خامنه‌ای:اصلاحات تمام شدنی نیست

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، حجت الاسلام والمسلمین سیدهادی خامنه ای دبیر کل مجمع نیروهای خط امام(ره) در ابتدای مراسم در سخنانی با اشاره به این‌که طبق اساسنامه کنگره باید سالی یک بار برگزار می‌شد، گفت: به دلیل این‌که در سال‌های گذشته برگزاری اجتماعات و کارهای تشکیلاتی با مشکلات جدی روبرو بود ، این امر صورت نگرفت.

دبیر کل مجمع نیروهای خط امام(ره) افزود: مجمع نیروهای خط امام تاکید اساسی بر کارهای فکری و فرهنگی با تکیه بر تشکیلاتی منظم ، منسجم و هماهنگ در سراسر کشور دارد.

وی اظهارداشت: ما یقین داریم این تفکر در میان قشرهای مختلف جامعه طرفداران بسیاری دارد، چرا که انقلاب اسلامی در این کشور ریشه های اساسی دارد و مجمع نیروهای خط امام مهم ترین پایه اش انقلاب اسلامی است. البته این به این معنا نیست که ما خودمان را نماینده منحصر به فرد این تفکر بدانیم، همه کسانی که انقلاب اسلامی و قانون اساسی و خط واقعی امام را قبول دارند، ولو نام های دیگری داشته باشند، آنها هم خط امامی و انقلابی هستند.

دبیر کل مجمع نیرو های خط امام تصریح کرد: نیروهای مجمع از میان نیروهای خوب و موجه و معتقد به خط امام بدون شتابزدگی انتخاب شدند و ما خدا را شاکریم که نمایندگان استانی این مجمع همگی افرادی شایسته و خوب و معتقد و هماهنگ با اعتقادات اولیه موسسین مجمع هستند.

وی ادامه داد:ما معتقدیم اصلاحات باید در جامعه دائمی باشد، اصلاحات تمام شدنی نیست ، هیچ زمانی نباید فکر کنیم اصلاحات آمد و کارها تمام شد و همه چیز درست شد.

خامنه‌ای با بیان این‌که ما به عنوان یک پروسه به اصلاحات نگاه می کنیم، یعنی اینکه نتیجه کار امروز را ۵۰ سال دیگر می بینیم، یادآور شد: قبل از انقلاب هم همین طور بود، جلسات و سخنرانی‌هایی که شهید بهشتی و شهید مطهری برگزار می‌کردند، نتایجش بعد از انقلاب مشخص شد. اکثر خدمتگزاران به انقلاب تربیت شدگان جلسات شهید بهشتی و شهید مطهری بودند.

وی ادامه داد:امروز هم ما باید بذری بیفشانیم که چندین سال بعد بهره برداری شود.به آینده امیدوار باشیم و فکر نکنیم کار ما دیده نمی شود.ما باید بتوانیم جامعه را با حقوق اساسی خود آشنا کنیم ، نخبگان ما هم به آموزش احتیاج دارند، خیلی از نخبگان و بزرگان یا از این مسائل بی خبرند و یا به ضرورت آن ایمان ندارند.

وی در ادامه با بیان‌ این‌که یکی از آسیب هایی که در سطح کشور داریم تمامیت خواهی ها و قدرت طلبی هاست، تاکید کرد : اگر این مشکلات حل شود اختلافات و مشکلات و نابسامانی ها از بین می رود.

امیداریم زمانی فرا برسد که همه احزاب در مجموعه اصلاح طلبان احساس کنند که هدف ها و خواسته هایشان تفاوتی با هم ندارد که در آن روز ما به نتایج چشمگیری در همه زمینه ها خواهیم رسید، که یکی از آنها انتخابات است.

خامنه‌ای با بیان ‌این‌که انتخابات فرصت چشمگیری است که باید از آن استفاده کنیم و البته انتخابات آتی از نظر اهمیت استثنایی است، تاکید کرد: امیدواریم دوستانی که در سایه احزاب به این امر می پردازند بهترین روش را برای حفظ انسجام بکار گیرند و دچار اشتباهات نشویم که زحمات هدر نرود و بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم.

در ادامه اعضا مجمع و دبیران استانی به ارائه گزارش عملکرد و هم چنین برنامه آینده پرداختند.

در پایان این کنگره انتخابات اعضای شورای مرکزی در حضور نماینده وزارت کشور برگزار شد و اعضای اصلی(۱۵ نفر) و علی البدل شورای مرکزی مجمع نیروهای خط امام به شرح زیر انتخاب شدند:

۱- حجت الاسلام والمسلمین سیدهادی خامنه ای

۲- حجت الاسلام والمسلمین هادی غفاری

۳- خلیل قویدل

۴- حمید قزوینی

۵- علی محمد غریبانی

۶- زهرا صفیاری

۷- اسحق راستی

۸- مظفر علیزاده

۹ قاسم مهرزاد صدقیانی

۱۰- سعید اله بداشتی

۱۱- مجید محمدی

۱۲- سید عبدالرزاق موسوی

۱۳- آرمان متین

۱۴- جامعی

۱۵- حجت الاسلام والمسلمین امیر جهانی

۱۶- رستمانی

۱۷- داور نظری

۱۸- شهاب الدین نظری

۱۹- مهرداد گرمسیری

۲۰- حجت الاسلام والمسلمین رحمانی خلیلی

منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها