کد خبر: 211073
تاریخ انتشار :

عسگری: احمدي نژاد رد صلاحيت مي شود /احمدی نژاد را باید رهبری کرد و او فقط دوندگی کند

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز حجت الاسلام تيمور علي عسگري،چهره نزديک به آيت الله هاشمي رفسنجاني در گفتگو با خبرنگار پارلماني خبرگزاري آريا در واکنش به اظهارت اخير محمود احمدي نژاد ،گفت:آقاي احمدي نژاد که امروز در برابر سوالاتي درباره خودش و تيم اطرافش مثل آقايان مشايي و رحيمي قرار گرفته تاوان عملکردش را پس مي دهد. کسي که خودش و مديريتش را امام زماني مي بيند و هيچ نقدي رانمي پذيرد ،منتقدانش را شياطين مي نامد که مي خواهند به قداست او لطمه بزنند .
وي درباره حضور احمدي نژاد در انتخابات آتي، افزود:به صورت طبيعي اگر قانون به عنوان يک شهروند به آقاي احمدي نژاد اجازه بدهد و مباحث نظارتي و عملکردهايش باعث رد صلاحيتش از سوي دستگاههاي نظارتي نشود انجام فعاليت سياسي براي ايشان همچون افراد ديگر آزاد است.
معاون پارلماني دانشگاه آزاد اسلامي درعين حال تاکيد کرد:اگر بنده جاي شوراي نگهبان بودم با توجه به روحيه اي که در کميسيون اصل 90 مجلس داشتم و سوابق و مدارکي که درباره آقايان احمدي نژاد ،رحيمي وبرخي از اطرافيان ايشان موجود است به طور مسلم آقاي احمدي نژاد را رد صلاحيت مي کردم.
وي گفت:بنده معتقدم حتي اگر برخي بخواهند با مظلوم نمايي افکارعمومي را تحريک کنند اما نظام اهل مجامله با افراد نيست.
علي عسگري درباره پايگاه اجتماعي احمدي نژاد، گفت:آقاي احمدي نژاد به دليل رفتارهايي که در حاشيه شهرها و نقاط دور دست و مستضعف انجام داد به شکل توده وار در گذشته پايگاه قابل توجهي داشت اما امروز به توجه به اينکه طرح هاي پوپوليستي او درخصوص اقشار آسيب پذير جواب نداده و روشنفکران افکارعمومي را نسبت به اين مساله آگاه کرده اند بنده به هيچ وجه از ناحيه تيم ايشان نگراني ندارم که بتوانند مجلس دهم را تصاحب کنند چراکه در انتخابات رياست جمهوري 92همان نقاط دور دست و حاشيه کلان شهرها به سليقه و تفکر آقاي روحاني راي دادند درحالي که سليقه سياسي ايشان به هيچ وجه با آقاي احمدي نژاد همخواني نداشته و نخواهد داشت.
وي با بيان اين مطلب که احمدي نژاد را فردمناسبي براي رياست مجلس نمي داند ،گفت:آقاي احمدي نژاد فرد بدو ،فعال و سرزنده اي است البته مشروط براينکه ديگران ايشان را رهبري کنند و آقاي احمدي نژاد فقط دوندگي کند .
معاون پارلماني دانشگاه آزاد اسلامي تصريح کرد:بنده در گذشته هم با آقاي ناطق نوري مخالف بودم که آقاي احمدي نژاد شهردار شود چراکه به نظر من ايشان شخصيتي است که خودشيفتگي زيادي دارد و از نظر شالکه وشخصيتي دور زدن قانون برايش مثل آب خوردن است در نتيجه نه تنها احمدي نژاد سياست گذار درستي نيست بلکه از همه سياست ها عبور مي کند بنابراين بايد ايشان را قانون شکن بدانيم .
وي ادامه داد:احمدي نژاد نه تنها زماني که در شهرداري بود پول هاي زيادي بدون سند هزينه کرد بلکه در دولت هم با کاغذ پاره خواندن تحريم ها هزينه زيادي به اقتصاد کشور تحميل کرد.
علي عسگري گفت:ممکن است احمدي نژاد از بعد جنجال آفريني بتواند در مجلس جنجال به پا کند اما از نظر اداره و مديريت نمي تواند يک قوه را رهبري نمايد درواقع حضور وي در قوه مقننه منجر به همان اتفاقاتي مي شود که درزمان رياستش در دولت رخ داد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها