کد خبر: 212968
تاریخ انتشار :

علم الهدی: امروز هیچ قدرتی در دنیا توان مقابله با جمهوری اسلامی را ندارد/ ماهیت انقلاب اسلامی «استکبارستیزی» است

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی ظهر امروز در دیدار با اعضای شورای عالی بسیج طلاب و روحانیون خراسان رضوی، اظهار داشت: بررسی چالش‌ها، آسیب‌های انقلاب و لزوم برپایی اتاق فکر در این ارتباط توسط شورای عالی بسیج طلاب و روحانیون خراسان‌رضوی ضروری است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر هیچ چالشی در عرصه جهانی برای نظام و کشور وجود ندارد، افزود: تاکنون برخوردهایی که از سوی استکبار جهانی با انقلاب شده است مشکل آفرین نبوده و به انقلاب اسلامی ایران آسیبی وارد نکرده است.

آیت‌الله علم‌الهدی با اشاره به این مطلب که انقلاب اسلامی جریان پرورش یافته است، تصریح کرد: برخی برخورد‌ها سبب تحکیم بیشتر انقلاب اسلامی ایران شده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به‌ اینکه در حال حاضر هیچ قدرتی در دنیا توان مقابله با ایران اسلامی را ندارد، بیان کرد: پس از گذشت سی و شش سال از انقلاب اسلامی شاهد رویش‌های بسیاری در نظام جمهوری اسلامی ایران بوده‌ایم که همین مسئله نقطه عطف پیروزی انقلاب اسلامی ایران است. همچنین وجود مقام معظم رهبری سبب رویش‌های بسیاری در انقلاب اسلامی شده است.

وی بیان کرد: مردم ایران اسلامی دارای روحیه ایثار‌گری هستند و برخی کمبود‌ها و نارسایی‌ها سبب جدایی مردم این کشور از آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران نشده است.

امام جمعه مشهد مقدس با تاکید براینکه نسل جوان امروز به‌صورت مطلوب پیروزی، مبانی انقلاب اسلامی ایران و هشت سال جنگ تحمیلی را درک نکرده‌اند، خاطر نشان کرد: جوانان امروز تنها با سیمای امام خمینی (ره) آشنا هستند و خط مشی امام (ره) را به‌صورت کامل درک نکرده‌اند.

آیت‌الله علم‌الهدی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران از نوع انقلاب انبیا است و امام خمینی (ره) به عنوان مرجع تقلید و حجت امام زمان (عج) انقلاب را آغاز و به پیروزی رساندند.

امام جمعه مشهد مقدس با اشاره به اینکه باید کفر و استکبار را براندازی و توحید را حاکم کنیم، تصریح کرد: باید معادلاتی که استکبار ایجاد کرده را جمع کنیم چرا که استکبارستیزی ماهیت انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) برای توسعه و اعتدال، ابزار و اهرم ایجاد کرد، بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران نظام سکوی پرش انقلاب اسلامی است.

منبع: تسنیم

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها