کد خبر: 214546
تاریخ انتشار :

وزیر اطلاعات: امنیت پایدار در حوزه اقتصاد موجب شکوفایی اقتصادی می‌شود

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز حجت‌الاسلام محمود علوی وزیر اطلاعات در حاشیه اجلاس اقتصاد مقاومتی در روابط منطقه‌ای با تاکید بر نقش استانداران و سفرا در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوالی درباره اقدامات وزارت اطلاعات در زمینه امنیت و توسعه پایدار اظهارداشت: امروز به حمد خداوند در جمع اعضای دولت و دستگاه‌های اجرایی انسجام و هم‌افزایی خوبی وجود دارد که ناشی از اراده دولت است.
وزیر اطلاعات ادامه داد:‌ شاهد هستیم وزارت کشور به عنوان متولی اداره کشور در امور داخلی و وزارت خارجه به عنوان متولی امور دیپلماسی و اتاق بازرگانی به عنوان نماینده بخش خصوصی با یکدیگر همکاری‌های گسترده‌ای را دارند.
حجت‌الاسلام علوی با اشاره به اقدامات وزارت اطلاعات گفت: زمانی که تعامل سازنده‌ای میان دستگاه‌های اجرایی و وزارتخانه‌ها فراهم شود می‌توانیم به موفقیت‌های بسیاری دست یابیم و با برگزاری این اجلاس‌ها با حضور سفرای کشورهای مختلف شاهد توسعه پایدار در منطقه باشیم.
وزیر اطلاعات در پایان تصریح کرد: این جلسه به این معناست که در جمهوری اسلامی اراده جمعی بر این است که بستر را برای حرکت سازنده اقتصادی فراهم کنند که انشالله با ایجاد امنیت پایدار اقتصادی شکوفا و آرامش در این حوزه فراهم شود.
منبع: فارس

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها