کد خبر: 215290
تاریخ انتشار :

یوسفیان‌ملا: دولت قطعا نمی‌تواند یارانه 2 و نیم میلیون نفر را حذف کند /همه خارج‌نشین‌ها تیلیاردر نیستند که یارانه‌شان حذف شود

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

عزت الله یوسفیان ملا، عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 94 درباره نحوه توافق مجلس و دولت در بحث هدفمندی یارانه ها به خبرنگار نامه نیوز گفت: اینکه چه کسانی حذف شوند یا چه کسانی مشمول دریافت یارانه باشند را دولت باید تعیین کند و مجلس این اختیار را به دولت داده است و در این زمینه باید به یک تفاهم و نقطه مشترک برسیم والا ا ین قانون ابتر می ماند همانند دوره های قبل که اجرا نشد.
وی در مورد بهترین راهکار برای اجرای قانون هدفمندی در سال 94، اظهار داشت: دولت مسلما دیگر هیچ دهکی را حذف نمی کند و امکان حذف وجود ندارد، از این رو معتقدم قطعا این دومیلیون و نیم نفر نیز حذف نخواهند شد. یوسفیان ملا گفت: مگر قانون در سال گذشته در مورد حذف دهک ها اجرایی شد که امسال اجرا شود. البته دولت هنوز نظر قطعی اش را اعلام نکرده است، چون اختیار را مجلس به دولت داده است که به چه کسانی بدهد و چه میزان بدهد پس مجلس نمی تواند دخالت کند . وی تصریح کرد:براساس اختیاری که به دولت داده ایم نمی توانیم دخالت کنیم البته در بحث حذف دومیلیون و نیم نیز مجلس اراده ندارد و هیچ کس نمی خواهد رای خودش را بهم بزند. وی گفت:حذف دهک ها بعید است مگر حذف دهک های بی زبان همانند کسانی که خارج از کشور زندگی می کنند که فکر می کنند هرکسی خارج از کشور زندگی کند تیلیاردر است در صورتیکه ما کلی دانشجو و کارگر در خارج از کشور داریم که وضع درآمدی مناسبی هم ندارند، در واقع چون آنها دستشان نمی رسد حذف می شوند چون رای شان خیلی موثر نیست و حذف این گروهها در دولت بحث و مطرح شده است.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها