کد خبر: 216408
تاریخ انتشار :

باهنر: مملکت وقت و پول برای تبلیغات زودهنگام ندارد/ دولت باید همانند زمان جنگ حامی مردم باشد

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، محمدرضا باهنر در مراسم بزرگداشت روز مهندس در سیرجان با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال 94 اظهار کرد: مملکت وقت و پول برای تبلیغات زود هنگام ندارد و تشکل‌های سیاسی باید سه ماه قبل از انتخابات رقابت را آغاز کنند تا مردم از رقابت‌های زودهنگام خسته نشوند.

وی با اشاره به نقش مهندسان در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نیز گفت: در پیروزی انقلاب اسلامی دانشکده‌های مهندسی نقش نخست را داشتند و در جنگ هم هر روز یک نوآوری از مهندسان دیده ‌می‌شد و مهندسان در فناوری‌ها خوش درخشیدند و در همه بخش‌ها به‌ویژه انرژی هسته‌ای، نانو، بایو و هوا و فضا خوب عمل کردند.

وی با بیان این‌که «در رزمایش‌های انجام شده تمامی شاهکارهای عملیاتی و ساخت مربوط به مهندسان است» اظهار کرد: برای مهندسان بن‌بستی نیست؛ یا راهی می‌یابند و یا راهی می‌سازند؛ و تلاش این قشر هیچ‌گاه متوقف نمی‌شود و مهندسان باید برای حل مشکلات زیست‌محیطی و در بحث کمبود آب طرح‌های استفاده از مصرف آب کمتر و تولیدات بیشتر را پیش روی دولت بگذارند.

این نماینده مجلس پیشنهاد داد: دولت باید همانند زمان جنگ حامی مردم باشد و در اقتصاد مقاومتی کار را به مردم واگذار کند و خود نظارت داشته باشد و پروژه‌ها و طرح‌های ملی که پس از افتتاح لرزه به دشمن می‌اندازد باید توسط دولت حمایت و کمک شوند.

منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها