کد خبر: 230537
تاریخ انتشار :

وحدت اصول‌گرایان؛ دستاورد جلسات آیات یزدی، موحدی و مصباح

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، محسن کوهکن، نایب رییس جمعیت پیروان خط امام و رهبری با اشاره به فوایدی که جلسات سه گانه آیات عظام مصباح‌یزدی، موحدی کرمانی و یزدی برای اصول‌گرایان دارد، گفت: این بزرگان با یک نگاه الهی در این جلسات در رابطه با همگرایی و اتحاد بین اصول‌‌‌گرایان بحث می‌کنند و شأن این بزرگواران اجل این است که عده‌ای فکر می‌کنند این جلسات تنها درباره انتخابات مجلس است.

وی افزود: این جلسات سه گانه چندین اثر بسیار مهم در رابطه با گروه‌های مختلف اصو‌‌ل‌گرایی دارد. اولین اثر جلسات این است که نشان‌ می‌دهد اختلاف نظرهای سلیقه‌ای بین اصول‌گرایان کاملا قابل حل است و مشکل لاینحلی نیست.

نایب رییس جمعیت پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه خروجی این جلسات هر آنچه باشد تلطیف‌کننده روابط گروه‌های مختلف اصول‌گرایی است، اظهار داشت: اصول‌گرایان با هر سلیقه‌ای در اصول با هم هیچ اختلافی ندارند. این تنها ویژگی است که در بین اصول‌گرایان یک فرصت استثنایی و در بین اصلاح طلبان یک چالش جدی است که دلیل آن نیز مشخص است.

کوهکن خاطر نشان کرد: ما این جلسات را مثبت ارزیابی می‌کنیم. این جلسات قطعا پایه بسیار خوبی خواهد بود برای اینکه سلایق مختلف اصو‌ل‌گرایی بتوانند مسیر وحدت و همگرایی را طی‌ کنند و هیچ‌گاه به سمت و سوی واگرایی نروند.

منبع: تسنیم

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها