کد خبر: 236728
تاریخ انتشار :

یک نماینده مجلس ششم: جریان احمدی‌نژاد جایگاهی در میان مردم کردستان ندارد

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، جلال جلالی‌زاده گفت: آقای روحانی در انتخابات ۹۲ اهدافی داشتند که با استقبال مردم مواجه شد و هیچ نامزد دیگری آن شعار‌ها و برنامه‌ها را در برنامه‌های تبلیغاتی خود مطرح نکرده بود. اما در انتخابات مجلس نمی‌توان این رای را به حساب اصلاح‌طلبان و اعتدال‌گریان نوشت.

وی ادامه داد: از یک طرف عملکرد دولت اعتدالی در بعضی موارد به شکلی بوده که انتظارات مردم را برآورده نکرده٬ و از طرف دیگر مناسبات قومی در انتخابات مجلس تاثیرگذار است٬ لذا نمی‌توان انتظار رای نود درصدی اصلاح‌طلبان را در انتخابات آینده مجلس در مناطق کردنشین داشت.

جلالی‌زاده درباره فعالیت اصولگرایان در منطقه گفت: جناح رقیب در منطقه کردستان جایگاهی ندارد و بعید است به موفقیتی در این مناطق دست پیدا کند.

نماینده مردم سنندج در تحلیل وضعیت نیروهای اصلاح‌طلب گفت: که وضعیت اصلاح‌طلبان برای رسیدن به اجماع بسیار خوب است ولی به خاطر اینکه انتظارات مردم از دولت اعتدالی برآورده نشده٬ ممکن است پایگاه رای اصلاح‌طلبان آسیب ببیند.

وی با اشاره به ابقای برخی مدیران دولت قبل در کردستان گفت: این مسائل سبب شده روند تغییرات در استان کردستان به کندی صورت بگیرد.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در مورد پیش‌بینی نسبت به نتیجه انتخابات مجلس آینده نیز گفت: اطمینان داشته باشید جریان احمدی‌نژاد جایگاهی در میان مردم کردستان ندارد٬ اما ممکن است شعارهای داغ سیاسی و طرح مسائل تحریک کننده در آستانه انتخابات در نتیجه انتخابات تاثیرگذار باشد.

جلالی‌زاده افزود اگر اتفاق خاصی در تایید صلاحیت‌ها رخ ندهد٬ کاندیدهای اصلاح‌طلب بیشتر کرسی‌های استان در اختیار اصلاح‌طلبان خواهد بود.

منبع: ایلنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها