کد خبر: 238523
تاریخ انتشار :

آقاتهرانی:نسبت به ائتلاف اصولگرایی-اصلاح‌طلبی جاهلم /اگر اصلاح‌طلبان بر سر اصول انقلاب با اصولگرایان وحدت کنند خوب است

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت همگرایی و وحدت اصولگرایان در انتخابات مجلس دهم، به خبرنگار نامه نیوز گفت: تلاش می کنیم که بین دوستانی که اصولگرا هستند یک همگرایی جدی ایجاد شود، اگر دوستان کمک کنند که کنار همدیگر بنشینیم و بر روی اصول توافق داشته باشیم قطعا وحدت خوبی در بین اصولگرایان ایجاد می شود.
وی با بیان اینکه به وحدت اصولگرایان خوش‌بین هستم، درخصوص احتمالات مطرح شده پیرامون ائتلاف بخشی از بدنه اصولگرایان و اصلاح طلبان، اظهار داشت: نمی‌دانم اصولگرایان و اصلاح طلبان بروی چه اصولی می‌توانند با هم وحدت کنند ما اصولگرایان بر سر اصولی وحدت داریم و با همدیگر موضوعاتی را قبول کرده‌ایم و برسر آنها ایستادگی می‌کنیم اما اصلاح طلبان که در فتنه حضور داشتند و هنوز هم بعضی از انها از فتنه برائت نداشته‌اند را نمی‌دانم چگونه قرار است با اصولگرایان ائتلاف کنند و به وحدت برسند.
عضو ارشد جبهه پایداری در پاسخ به اینکه آیا امکان این وحدت و ائتلاف وجود ندارد، گفت: موضع من این مورد سکوت است، مقداری این وحدت را بعید می دانم زیرا این دو گروه و جریان سیاسی برسر اصول باهم وحدت ندارند. باید بنشینند و صحبت کنند شاید اصلاح طلبان به جایی برسند که بتوانند با اصولگرایان اصول مشترکی داشته باشند، اگر اصول مشترکی داشته باشند می‌توانند ورود کنند.
وی در مورد اینکه کدام طیف از اصلاح طلبان می‌توانند وارد این ائتلاف شوند، گفت: من در این زمینه جاهل هستم البته مشکل ابهام من است. اگر ببینم اصلاح طلبان می آیند و بر سر اصول انقلاب با اصولگرایان وحدت می کنند خوب است .
آقاتهرانی افزود: تا الان هیچکدام از اصلاح طلبان دم از وحدت با اصولگرایان نزده است، اگر چنین کسی هست خودش را معرفی کند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها