کد خبر: 238530
تاریخ انتشار :

روایت جدید تابش از امضاهای طرح توقف مذاکرات/برخی پایداری‌ها گفتند به عنوان دفاع از مواضع رهبری ازما امضا گرفتندنه طرح 3فوریتی

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

محمدرضا تابش، نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی در مورد اقدام اخیر برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تهیه طرح سه فوریتی توقف مذاکرات هسته‌ای و ابهامات مطرح شده پیرامون جعل امضا، به خبرنگار نامه نیوز گفت: بسیاری از دوستان جبهه پایداری که نزدیک من در مجلس می‌نشینند می‌گفتند که به عنوان طرح سه فوریتی از ما امضا نگرفته‌اند و به عنوان دفاع از مواضع رهبری معظم انقلاب در قضیه هسته ای از ما امضا گرفته شده است.
وی اظهار داشت: به عنوان کسی که از مجلس ششم در پارلمان هستم کلا این رفتارها را نمی‌پسندم و مناسب نیست برای کوچکترین چیزی طرح سه فوریتی ارائه دهیم، ضوابط طرح سه فوریتی در مواقع اضطرار و مهم است.
نماینده اردکان در مجلس تصریح کرد: در مورد مذاکرات هسته ای نیز چارچوب مشخص است و این مذاکرات و تیم مذاکره کننده را رهبری تایید کرده‌اند و زیر نظر رهبری دنبال می شود. وقتی همه مسئولان عالی رتبه نظام، نیروهای مسلح، سپاه، قوه قضاییه و مجلس مواضع شان نسبت به مذاکرات مثبت بوده است این حرکتها توسط عده ای چه معنا و مفهومی دارد؟
تابش با بیان اینکه با این حرکتها نباید توی دل مردم را خالی کنیم، خاطرنشان کرد: نباید منافع ملی را تقلیل دهیم و همراهی با بدخواهان ملت در بیرون مرزها داشته باشیم، این قسم اقدامات مناسب نیست و من اصلا نمی پسندم.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها