کد خبر: 239819
تاریخ انتشار :

شرکت‌کنندگان مسابقات بین‌المللی قرآن به دیدار رهبر معظم انقلاب می‌روند

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز ، سی و دومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران امشب، اول خردادماه با برگزاری مراسم اختتامیه‌ای با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی به کار خود پایان می‌دهد که با پایان یافتن این رقابت‌ها، متسابقان، داوران و اساتید قرآنی و همچنین دست‌اندرکاران این دوره از مسابقات همانند سال‌های گذشته به دیدار مقام معظم رهبری می‌روند تا از رهنمودهای ایشان در حوزه قرآنی بهره‌مند شوند.

مراسم دیدار شرکت‌کنندگان مسابقات بین‌المللی قرآن با رهبر معظم انقلاب، صبح شنبه، دوم خردادماه از ساعت 10 صبح آغاز و تا وقت اذان ظهر ادامه خواهد داشت.

در این دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین علی محمدی، نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه که ریاست مسابقات بین‌المللی قرآن را نیز بر عهده دارد به ارائه گزارشی درباره نحوه برگزاری این دوره از مسابقات خدمت مقام معظم رهبری می‌پردازد.

تلاوت حسن دانش، رتبه اول رشته قرائت و حجت‌الاسلام رجبی، رتبه اول رشته حفظ این دوره از مسابقات از دیگر برنامه‌هایی است که طی حضور شرکت‌کنندگان مسابقات بین‌المللی قرآن در محضر رهبر معظم انقلاب انجام می‌شود.

در سی ودومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم که از 25 اردیبهشت در تهران آغاز شد، 129 شرکت کننده از 81 کشور جهان حضور داشتند که پس از 6 روز رقابت در نهایت « حجت الاسلام مهدی رجبی» در رشته حفظ کل قرآن کریم و « حسن دانش» در رشته قرائت قرآن کریم هر دو از ایران موفق به کسب مقام اول و عنوان برترین حافظ و قاری جهان اسلام در این دوره شدند.

منبع: تسنیم

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها