کد خبر: 240744
تاریخ انتشار :

پیامهای تبریک ظریف به سیدحسن نصرالله و همتای لبنانی به مناسبت عید مقاومت

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان طی پیامهای جداگانه ای به سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله و همچنین جبران باسیل وزیر خارجه لبنان، سالروز پیروزی تاریخی لبنان در برابر رژیم صهیونیستی در سال 2000 میلادی موسوم به «عید مقاومت» را به ملت لبنان و رزمندگان مجاهد حزب الله تبریک گفت.

وزیر امور خارجه کشورمان در این پیامها، پیروزی تاریخی و ماندگار مقاومت قهرمانانه لبنان در برابر رژیم اشغالگر صهیونیستی و آزادسازی جنوب لبنان در سال 2000 میلادی را یادآور فداکاری، مقاومت و اراده راسخ مردم غیور لبنان و رزمندگان مقاومت دانست.

دکتر ظریف این رویداد بزرگ و فراموش نشدنی را نتیجه وحدت و انسجام ملی و مقاومت وصف ناپذیر آحاد ملت لبنان از همه طوایف دینی و جریانهای سیاسی لبنان ذکر کرد که برگ زرینی در تاریخ معاصر لبنان و منطقه و نوید بخش پیروزی های بزرگ تر ملت های منطقه محسوب می گردد.

وی این پیروزی را نقطه عطفی در تاریخ مبارزات ملتهای مسلمان و آزاده جهان و مایه عزت و سرافرازی لبنان و فرزندان غیور و مقاومش برشمرد و سرافرازی و موفقیت رزمندگان مقاومت و عزت و سربلندی ملت بزرگ لبنان را از خداوند متعال مسئلت نمود.

منبع: تسنیم

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها