کد خبر: 243281
تاریخ انتشار :

سرلشکر فیروزآبادی: هرگز داعش در مرزهای ایران نبوده است/ ردپای داعش به 40 کیلومتری مرزهای ایران برسد آنها را نابود می‌کنیم

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز سردار سرلشکر سید حسن فیروزآبادی رییس ستاد کل نیروهای مسلح صبح امروز در مراسم افتتاح مجتمع شهید طهرانی مقدم سازمان پدافند غیرعامل که با حضور جمعی از فرماندهان و خانواده شهدا برگزار شد، در واکنش به اظهارات اخیر فرمانده نیروی زمینی ارتش درخصوص تهدیدات داعش علیه کشورمان در صحن مجلس گفت: متاسفم که گزارش اخیر امیر پوردستان خبری شد. ما هرگز داعشی در مرزها نداشتیم.
وی افزود: مصمم هستیم هرگاه رد پای داعش به 40 کیلومتر آن طرف مرزهای ما برسد، آن را نابود کنیم.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه داعش هیچ تهدیدی برای ما نیست، گفت: ولی داعش یک تفکر است و ممکن است برخی از جوانان را جذب کند و حرکاتی کنند مانند آنچه در استرالیا اتفاق افتاد.
سرلشکر فیروزآبادی تاکید کرد: در میان ما و برادران اهل تسنن چه ترکمن، چه بلوچ و چه کرد هیچ زمینه ای برای پذیرش داعش وجود ندارد.
وی تاکید کرد: اصولا اعتقادات اهل تسنن با داعش فرق دارد. برخورد داعش با شافعی ها نیز همچون شیعیان است.
رییس ستادکل نیروهای مسلح افزود: همانطور که رجوی پلید در ایران بدنبال ایجاد نفاق بود، چنین فکری نیز در درون اهل سنت آمده است.
سرلشکر فیروزآبادی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جایگاه رفیع امام خمینی(ره) گفت: مردم مشتاقانه از تفکر امام(ره) استقبال می کردند و تفکر ایشان در میان مردم جایگاه رفیعی داشت.
وی با اشاره به برخی حوادث دوران انقلاب اسلامی گفت: امام(ره) سیاستمداری مدبر و فقیهی عالم بود که همچون او پیدا نخواهد شد.
رییس ستادکل نیروهای مسلح عنوان کرد: امام(ره) رایحه ایمان را در قلب مردم ایجاد کرد، به نحوی پیشرفت های امروز ما ناشی از رایحه ای است که امام(ره) در میان مردم به یادگار نهاد.
سرلشکر فیروزآبادی با بیان اینکه این عطر از طریق امام خامنه ای به جوانان منتقل می شود، گفت: جوانان امروز بهتر از جوانان دوره انقلاب برای حفظ آن تلاش می کنند؛ اگر برخی کارهای جوانان دوران انقلاب آزمایش برای پیدا کردن راه بود، جوانان امروز از راه های علمی دست به کارهای بزرگ می زنند.
رییس ستادکل نیروهای مسلح با اشاره به موضوع اقتصاد مقاومتی افزود: باید همه دستگاه ها و زیرساخت ها در زمینه اقتصاد مقاومتی که مورد نظر مقام معظم رهبری است به کار گرفته شود.
سردار سرلشکر بسیجی سیدحسن فیروزآبادی روز سه شنبه در مراسم افتتاح مجموعه فرهنگی شهید تهرانی مقدم که در محل سازمان پدافند غیرعامل کشور برگزار شد، افزود: می خواهیم که حاکم جهان یعنی مهدی فاطمه(عج) بیاید، از این رو باید خود را آماده کنیم.
وی انتظار فرج را افضل اعمال خواند و گفت: انتظار فرج زمینه ظهور را فراهم می کند.
رییس ستادکل نیروهای مسلح ادامه داد: دولت جمهوری اسلامی ایران با تمام خوبی ها و انتقادهایی که به آن وارد است، نظام زمینه ساز ظهور است.
سرلشکر فیروزآبادی افزود: هر کسی در هر قوه ای برای پیشرفت این نظام کاری کند و این کار برای رضای خدا باشد، این کار او انتظار فرج است.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها