کد خبر: 243882
تاریخ انتشار :

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز: مسئولان در برابر مفاسد اقتصادی غفلت نکنند

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز آیت‌الله محمدعلی موحدی کرمانی ظهر امروز در مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران که در مصلی ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: خودباوری و شجاعت یکی از بزرگترین ویژگی‌های رفتاری امام راحل بود که به واسطه همین شجاعت توانستند انقلاب را به پیروزی برسانند.
وی امام خمینی (ره) را رهبر تمام مسلمانان جهان عنوان کرد و افزود: امام راحل نه‌تنها رهبر مردم ایران اسلامی بلکه ایشان رهبر تمام مردم مسلمان جهان بودند و انقلاب‌هایی که پس از انقلاب اسلامی در جای جای جهان به‌وجود آمد برگرفته از انقلاب اسلامی ایران بود.
نائب رئیس دوم مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مردم از دست رژیم پهلوی به ستوه آمده بودند که امام خمینی (ره) با رهبری خود توانستند مردم را به سوی انقلابی اسلامی هدایت کنند، افزود: امروز مردم ایران اسلامی به‌خوبی توانسته‌اند از انقلاب و ارزش‌های اسلامی دفاع کنند.
موحدی‌کرمانی با اشاره به استقلال ایران اسلامی، خاطرنشان کرد: استقلال امروز ایران اسلامی مرهون تلاش‌های امام خمینی (ره) است.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به رهبری مقام عظمای ولایت، گفت: امروز باید قدر نعمت ولایت‌فقیه را بدانیم و با تبعیت از ایشان در راستای اعتلای ایران اسلامی گام برداریم.
موحدی‌کرمانی ادامه داد: امروزه مسئولان نیز عهده‌دار وظایف سنگینی هستند چراکه دشمنان در تلاش برای خدشه‌دار کردن اصول هستند و در این میان نقش مسئولان پررنگ‌تر می‌شود.
وی در ادامه با اشاره به فساد اقتصادی، اظهار کرد: مسئولان نباید در برابر مفاسد اقتصادی از جمله اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی غفلت کنند.
موحدی‌کرمانی اعلام کرد: مسئولان در چنین مواردی باید پاسخگوی مردم باشند چرا که در برابر این حوادث مسئول هستند.
منبع: فارس

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها