کد خبر: 245578
تاریخ انتشار :

انتقاد دادستان کل کشور از سخنان روحانی: وصل‌کردن آب خوردن‌مان به مذاکرات خطای راهبردی است

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم رئیسی دادستان کل کشور، صبح امروز طی سخنانی در دومین همایش «امنیت پایدار» که در در دانشگاه جامع امام حسین (ع) برگزار شد، اظهار داشت: امنیت یعنی مصونیت بخشی به فرد، جامعه، اسلام و نظام برای نیل به اهداف عالی قرآنی.

وی با بیان اینکه مهمترین مولفه امنیت ملی ما، اعتقاد و ایمان مردم است، افزود: ظرفیت سازی در فرد و جامعه برای ایجاد امنیت، باعث کاهش تهدیدات دشمن می‌شود.

دادستان کل کشور همچنین تحمل و صبر را از رموز مهم امنیت زایی در جامعه و فرد عنوان کرد.

رئیسی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی در بحث امنیت، تنها به امنیت شهروندان ملی خود نمی‌اندیشد،‎ با اشاره به حوادث کشور سوریه اظهار داشت: آنچه که امروز در این کشور اتفاق می‌افتد، دفاع از امنیت پایدار است.

وی همچنین «آل سعود» و «آل خلیفه» را امتداد راهبردی دشمن و ایستادگی مردم منطقه در برابر ظلم را امتداد راهبردی جمهوری اسلامی دانست.

دادستان کل کشور با تاکید بر اینکه اعتماد به دشمن با منظومه امنیت ملی و نظام سازگاری ندارد‎، تصریح کرد: امنیت هر فرد دلداه ای به خدا در هرجای دنیا به امنیت ما وابسته است.

رئیسی گفت: اینکه آب خوردن خود را به مذاکرات وابسته بدانیم، یک خطای راهبردی است‎ که دشمن خواسته یا ناخواسته از این کُد استفاده خواهد کرد. انسان نباید خود را محتاج دشمن نشان دهد.

منبع: تسنیم

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها