کد خبر: 248748
تاریخ انتشار :

فومنی مدعی شد: دولت با رهبری آقای نوبخت در قالب مجمع مشورتی توسعه در تمام استان‌ها، کار انتخاباتی می‌کند

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، محمد زارع فومنی دبیرکل حزب مردمی اصلاحات، در مورد آخرین تحرکات سیاسی حزب متبوعش اظهار داشت: پس از فراخوان حزب برای نامنویسی کاندیدای انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی با استقبال بسیاری از کاندیدا روبه‌رو شدیم.

وی افزود: حزب مردمی اصلاحات برای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی فعالیت خود را در سراسر کشور از سر گرفته است و به عنوان یک حزب مستقل به این مقوله ورود پیدا خواهد کرد.

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات تصریح کرد: مانیفست حزب را تهیه کرده‌ایم و به زودی در اختیار کاندیدای مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی قرار خواهیم داد.

فومنی در ادامه از فعالیت شورای هماهنگی و راهبردی اصلاحات در استان‌ها انتقاد کرد و اظهار داشت: متأسفانه دوستان فعال اصلاح‌طلب در شورای هماهنگی راهبردی هیچ تعاملی با دیگر احزاب اصلاح‌طلب ندارند و حتی رویه تهدید را نیز دنبال می‌کنند.

وی با بیان اینکه تیم دولت نیز در کنار شورای راهبردی و هماهنگی اصلاح‌طلبان در استان‌ها مشغول به کار است، گفت: تیم دولت با رهبری آقای نوبخت در قالب مجمع مشورتی توسعه در تمام استان‌ها دایر شده و کارهای انتخاباتی می‌کند.

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات با تأکید بر اینکه در جریان اصلاحات انشقاق بسیار بدی شکل گرفته است، گفت: من برای اصلاح‌طلبان اعلام خطر می‌کنم که این روش سبب شکست سنگین در انتخابات آتی خواهد شد.

فومنی افزود: بنده به اصلاح‌طلبان توصیه می‌کنم که به مجلس خبرگان رهبری سیاسی نگاه نکنند بلکه این نگاه از سیاسی به علمی و اجتهادی تغییر یابد چرا که مجلس خبرگان جای مناسبی برای انتقام‌های سیاسی نیست.

وی در مورد طرح الزام دولت به حفظ خطوط قرمز هسته‌ای نیز، گفت: دولت باید توجه داشته باشد که در کشور ما هیچکس دلواپس نیست بلکه همه دل‌نگرانند. همچنان که مقام معظم رهبری می‌فرمایند من نگران هستم. بنابراین دولت باید فضای نقد را باز کند تا هم اظهارنظر کنند.

منبع: فارس

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها