کد خبر: 250802
تاریخ انتشار :

مهرعلیزاده: ورود اصلاح طلبان به مجلس ربهترین گزینه برای همدلی دولت و ملت است/ فرصت حضور نیرو‌هایی که برای کشور زحمت کشیده‌اند٬ فراهم شود

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، محسن مهرعلیزاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، با تأکید بر اینکه به عنوان کاندیدا در انتخابات مجلس شورای اسلامی حضور خواهد یافت، تصریح کرد: با توجه به اینکه مجموعه شرایط در جامعه فراهم است تا طیفی در مجلس سرکار بیاید که بتواند از برنامه‌های دولت پشتیبانی کند، اصلاح‌طلبان قطعاً در انتخابات پیش‌رو رأی خواهند‌ آورد.

معاون رییس دولت اصلاحات در ادامه افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب امسال را سال همدلی دولت و مردم نام نهادند، مجلس آینده نیز به عنوان عصاره فضایل ملت باید همدلی و همزبانی را در عمل و منش عملیاتی کند و اصلاح‌طلبان به عنوان نمایندگان ملت٬ گزینه مطلوب برای همدلی و همزبانی با دولت هستند.

وی با تأکید بر انتخابات سال 92 و رأی مردم به اعتدال و عقلانیت، افزود: مجلس آینده باید با دولت همسو باشد٬ البته این همسویی به معنای حمایت صرف نیست٬ بلکه در جهت رشد و توسعه عقلانیت و تشویق دولت به ادامه فعالیت‌های مفید خود است.

مهرعلیزاده در پاسخ به این سوال که با توجه به محدودیت‌های موجود٬ اصلاح‌طلبان چگونه باید در انتخابات مجلس حضور یابند٬ خاطرنشان کرد: خیلی چیز‌ها حالت موقت دارد و معلوم نیست که این شرایط تداوم یابد. امیدواریم در چارچوب همدلی و همزبانی، نیرو‌هایی که سال‌ها برای کشور زحمت کشیده‌اند و برای مردم ارزشمند هستند٬ بتوانند فرصت حضور در صحنه سیاسی کشور و انتخابات و تبیین حقایق جامعه را در این رهگذر بیابند.

منبع: ایلنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها