کد خبر: 251100
تاریخ انتشار :

معاون رئیس جمهور: حضور بانوان در ورزشگاه ها قابل پیش بینی نیست

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، شهیندخت مولاوردی درباره اینکه آیا بعد از این همه کشمکش می توان شاهد حضور بانوان در استادیوم های ورزشی باشیم ، اظهار داشت: دقیقا نمی توان تحقق این موضوع را پیش بینی کرد و اینکه به طور قطعی در چه زمانی شاهد حضور بانوان در استادیوم های ورزشی خواهیم بود اما مطمنا بررسی هایی در فراهم سازی زیر ساخت ها برای حضور زنان و سالم سازی محیط های ورزشی در دستور کار است که البته این مسئله در حال حاضر شامل تمام ورزش ها نمی شود.

معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده درباره اقدامات معاونت متبوعش برای کاهش آسیب ها اجتماعی علیه زنان ایرانی گفت: در سال جاری الویت را در توان افزایی زنان در تمام حوزه ها و عرصه ها که شامل همه گروه های زنان می شود، اعلام کردیم که این امر هم، با هماهنگی و هم افزایی با دستگاه های که وظایف ذاتی دارند میسر می شود.

وی اضافه کرد: قطعا در همین راستا برنامه هایی برای توانمند سازی زنان در سکونتگاه های غیر رسمی و بافت های فرسوده با مشارکت وزارت راه و شهر سازی و همچنین برنامه هایی برای زنان بهبود یافته و سرپرست خانوار از طریق تفاهم نامه با دستگاه های اجرایی در دستور کار داریم.

مولاوردی درباره نقش معاونت زنان جهت مشارکت بیشتر بانوان ایرانی برای حضور در انتخابات و فعالیت های سیاسی گفت: معاونت زنان ریاست جمهوری بنا به دلایل قانونی به صورت مستقیم اقدامی در این راستا انجام نمی دهد اما زمینه را برای حضور تعداد بیشتر زنان در مجلس فراهم می کنیم و در این باره مذاکراتمان برای رسیدن به نتیجه آغاز شده است.

معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده به تشکیل جلسه با زنان فعال سیاسی از جریان های سیاسی مختلف، خاطرنشان کرد: در سال ابتدایی تشکیل دولت یازدهم دیدار با این فعالان زن سیاسی کاری غیر دولتی بود اما اکنون در قالب قانون و سیاست های کلی در حال اقدام هستیم.

منبع: ایسکانیوز

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها