کد خبر: 251491
تاریخ انتشار :

آیت‌الله مجتهدی شبستری: ملت ایران با تبعیت از رهبری اجازه بازرسی از مراکز نظامی را به غرب نمی‌دهد

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، آیت الله محسن مجتهد شبستری در خطبه های این هفته نماز جمعه تبریز، اظهار کرد: علی‌رغم روشن بودن خطوط قرمز ایران در مذاکرات هسته‌ای از طرف مقام معظم رهبری و پافشاری تیم مذاکره کننده ایرانی که مورد اعتماد رهبری و ملت ایران هستند، غرب زیاده خواهی می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی، با اشاره به اینکه با تمدید زمان مذاکرات هسته ای، پرانتزهای باقیمانده‌ای در رسانه‌ها مطرح می شود که خارج از خطوط قرمز ایران است، افزود: بازرسی از مراکز نظامی، بازجویی از دانشمندان، محدودیت فنی با مدت زمان 10 الی 25 ساله و مرحله بندی رفع تحریم‌ها بر اساس گزارش‌های آژانس، پرانتزهای باقیمانده‌ نگران کننده است.

وی بر نقش آژانس در ترور دانشمندان هسته‌ای و ارائه گزارش‌های نادرست از وضعیت هسته‌ای ایران اشاره کرد و گفت: وابستگی رفع تحریم‌ها به نظر آژانسی که صداقت ندارد و به قول مقام معظم رهبری در تحولات جهانی سوء سابقه داشته و قابل اعتماد نیست، کار ناثوابی است.

آیت الله محسن مجتهد شبستری در ادامه، روز قدس را روز تجلی وحدت مسلمانان دانست و تصریح کرد: در این روز که به ابتکار امام خمینی (ره) برای حمایت از مظلومان جهان نامگذاری شده است، مستضعفان، امیدوار و مستکبران از وحدت مسلمانان، نا امید می‌شوند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی، با تاکید بر اهمیت حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس، افزود: در شرایط فعلی که مستکبران جهان در فلسطین، یمن، سوریه و عراق دست به جنایات گسترده می‌زنند و در آن سوی میدان، مذاکرات هسته ای در مراحل حساس خود است، ملت ایران پرشورتر از گذشته شرکت کنند.

وی شب قدر را شب سرنوشت ساز سال، عنوان کرد و افزود: جوانان از حضور در مراسم شب احیاء غافل نشوند، چرا که دعا و تضرع دسته جمعی در پیشگاه خداوند متعال بیشتر مقبول واقع می شود.

آیت الله شبستری به میلاد امام حسن مجتبی (ع) و هفته اکرام نیازمندان نیز اشاره کرد و گفت: در این ماه عزیز با تأسی به سیره پیشوایان دینی، فقرا و نیازمندان را فراموش نکنیم، نیازمندانی نیز در زندان ها داریم که بی گناه و غیر عمد محبوس شده اند که کمک به آزاد سازی آنها خیر دنیا و آخرت را به دنبال دارد.

منبع: تسنیم

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها