کد خبر: 251959
تاریخ انتشار :

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: ایران با انجام مذاکره توانست نقشه های دشمنان را نقش بر آب کند

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، عباسعلی منصوری آرانی با بیان اینکه نتیجه مذاکرات ، نتیجه جنگ بسیار سخت دیپلماتیک است،‌ گفت:‌ بنابر تعبیر مقام معظم رهبری جنگ دیپلماتیک سخت تر از جنگ های متداول نظامی است به همین دلیل آنچه به عنوان خروجی مذاکرات حاصل می‌شود باید مورد حمایت قرار گیرد.

وی تاکید کرد: تیم مذاکره کننده با تمام قوا و با حمایت مقام معظم رهبری و مردم بر انجام مذاکره می پردازد. افرادی انقلابی که تمامی تلاششان را برای رسیدن به توافقنامه‌ای مبتنی بر حفظ منافع ملی به کار می گیرند.

نماینده مردم کاشان در عین حال گفت: در چنین شرایطی طرف مقابل با داشتن اهرم‌هایی، تمامی تلاشش را برای کشاندن مذاکرات به سمت منافعش به کار خواهد بست، به همین دلیل است که نتیجه مذاکرات را می توان نتیجه یک جنگ شدید دیپلماتیک دانست.

منصوری آرانی ادامه داد: باید عزم همه بر حمایت و پشتیبانی از تیم مذاکره کننده باشد تیمی که با شناخت از خطوط قرمز و اشراف از منافع ملی به دنبال توافقی است که تمامی منافع کشور را حاصل کند. تیم مذاکره کننده در برابر قدرت های جهانی نبرد سختی را دارد . مهم آن است که طرف مقابل قدرت ها و اهرم هایش را بشناسد و خطوط قرمز را رعایت کند تا در نهایت توافق نامه ای که منافع ملی در آن لحاظ شده باشد را امضا کند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه خروجی نهایی مذاکرات برای کشور یک برد است ، گفت: اصل مذاکره و گفت‌وگو برای ما برد محسوب می‌شود چون توانستته ایم در جنگ روانی دشمنانمان فائق آمده و تصور مردم دنیا و آژانس های خبری را به سود خود تغییر دهیم . آن‌ها پیش از این موضوع را در افکار عمومی مردم جا انداخته بودند که ایران به دنبال بمب اتم و نابودی کشورهاست حال اینکه چنین تصوری از بین رفته و همه بر این موضوع اعتراف می‌کنند که ایران در چارچوب حرکت می‌کند.

وی در پایان گفت: دشمنان ما با صرف میلیاردها دلار می خواستند ایران را کشوری ناهنجار و خطرناک جلوه دهند اما در طول یک سال گذشته تمام دنیا به این موضوع پی برده که ایران در چارچوب مشخص برنامه صلح آمیز هسته‌ای حرکت می‌کند، تنها رژیم صهیونیستی است که به دلیل نقش بر آب شدن نقشه هایش عصبانی و ناراحت است و حرف دیگری را می زند که مهم نیست.

منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها