کد خبر: 253419
تاریخ انتشار :

الیاس حضرتی: در برابر ولایتی‌های بی‌ولایت و انجمن حجتیه خواهیم ایستاد

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، الیاس حضرتی در مراسم ضیافت افطار اصلاح‌طلبان در رشت که شب گذشته برگزار شد، گفت: اکثریت کسانی که به اصول انقلاب، امام، اصول قانون اساسی و خون شهدا وفادار هستند و راهی را که راه مردم و آرمان مردم است دنبال می‌کنند، در خانواده سیاسی بزرگ اصلاح‌طلبان جای گرفته‌اند.

وی بیان کرد: اصلاح‌طلبان امروز با درک متقابل برای منافع ملت و کشور به دور از اختلاف سلیقه‌ها در کنار یکدیگر خدمت می‌کنند.

این فعال سیاسی با اشاره به نبرد سنگین دیپلماسی در مقابل کشورهای 1+5 اظهار کرد: ریشه همه مشکلات "تحریم‌ها " نیست بلکه بخش مهمی از آن‌ها به دلیل مشغول شدن به جزئیات و تپه‌های کوچکی‌ست که خودمان با دست خودمان می‌سازیم.

وی ادامه داد: دید اصلاح‌طلبی، انقلابی بودن و فرزند امام بودن، به ما یاد داد که مشکلات را بزرگ نکنیم و بزرگ نبینیم.

حضرتی اظهار کرد: فرزندان این ملت در حوزه‌های اصلاح‌طلبی با تفکرهای مختلف و تکثری که در درونشان وجود دارد، آماده می‌شوند تا با استفاده از تجربه انتخابات 92، کار بزرگ‌تری را در اسفند 94 انجام دهند.

وی تاکید کرد: همه ما برای منافع ایران، در مقابل واپس‌گرایی، خشک مقدسی، انجمن حجتیه و ولایتی‌های بی‌ولایت خواهیم ایستاد و امروز این آمادگی در لایه‌های مختلف اجتماعی ملت ایجاد شده است.

حضرتی خاطرنشان ساخت: در حال حاضر دیگر صحبت از تحریم انتخابات نیست و ملت به این نتیجه رسیده است که باید سرنوشتشان پای صندوق‌های رأی رقم بخورد.

منبع: ایلنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها