کد خبر: 261486
تاریخ انتشار :

امام جمعه موقت تهران: استکبار با شعارهای جدید در حال مبارزه با انقلاب است

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، آیت الله کاظم صدیقی ظهر امروز در دومین همایش سراسری مدیران و نخبگان هیئات جوانان و نوجوانان عاشورایی که در مجتمع فرهنگی امام رضا(ع) برگزار شد،اظهار داشت: براساس آموزه‌های مکتب انسان ساز دین مبین اسلام، این عالم مقدمه جهان دیگر است.

صدیقی با بیان اینکه جهانی که در آن زندگی می‌کنیم محل زندگی نیست بلکه مقدمه‌ای برای زندگی پس از مرگ است، افزود: دنیا مزرعه آخرت است و باید حاصل کشت خود را در دار بقا برداشت کنیم و اگر کسی در این عالم کار خیری انجام دهد در واقع بذری کاشته است و دیگران به او غبطه می‌خورند و کسی که کار شر انجام دهد سبب شرم و اندوه و پشیمانی خود در دنیای پس از مرگ می‌شود.

وی با بیان اینکه دنیا محل تجارت اولیا الهی است، افزود: افرادی موفق هستند که ضایعات عمری ندارند و وقت خود را به بطالت نمی‌گذرانند و بایستی بدانیم کسی که وقت خود را تلف می‌کند در قیامت حسرت می‌خورد.

امام جمعه موقت تهران گفت:دنیا امتیازاتی دارد که انسان‌های هوشیار از آن به شکل مناسب بهره می‌برند و عمر انسان سرمایه‌ای است که اگر هوشیار نباشیم سرمایه‌ ما ازبین می‌رود و اگر آنطور که شایسته است از آن استفاده نکنیم رور قیامت بازخواست می‌شویم بنابراین بایداز لحظه به لحظه عمر خود و مخصوصا جوانی باید استفاده‌کنیم.

وی با بیان اینکه جوانی سرمایه‌ای است که با هیچ مقطعی از زندگی انسان قابل قیاس نیست، گفت: ایمان، باوری مسئولیت آور است اما ایمان بایستی برخاسته از دل باشد و تنها به زبان نباشد.

صدیقی گفت: هیچ عملی بدون ایمان قبول نیست و به انجام عمل صالح باید عادت کنیم چرا که عمل صالح عملی مشروع است و در وجود انسان باقی می‌ماند.

صدیقی با اشاره به تعبیر امام راحل مبنی بر اینکه خرمشهر را خدا آزاد کرد، افزود: شاهد هستیم که کشورهای غربی امروز با شعارهای جدیدی در حال مبارزه با انقلاب هستند و سعی در تحریف امام (ره) دارند.

وی تصریح کرد: امروز دشمنان اسلام به مراتب بیشتر از زمان امام حسین(ع) و رسول الله (ص) است و باید بدانیم مصاحبت با انسان ناسالم شخص سالم را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهد.

منبع: تسنیم

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها