کد خبر: 263066
تاریخ انتشار :

ربودن جسد برادر ناتنی صدام و همسرش در بغداد

ربودن جسد برادر ناتنی صدام و همسرش در بغداد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، افرادی مسلح ظهر روز دوشنبه، جسد «وطبان ابراهیم الحسن» برادر ناتنی صدام حسین و نیز همسرش را که مشغول تشییع جسد شوهر خود بود، در شمال بغداد ربودند.
احمد فرزند ابراهیم وطبان الحسن در گفت‌و‌گو با العربیه، گفت که افراد مسلح ناشناس جسد پدرش را ربوده و به جای نامعلومی برده‌اند. بر اساس بیانیه دادگستری عراق وطبان روز پنج‌شنبه گذشته در یکی از زندان‌های بغداد درگذشت.
ربودن جسد برادر ناتنی صدام و همسرش در بغداد
فرزند قبطان گفته که افراد مسلح با استفاده از دو خودروی دارای شماره پلاک، جسد پدرش را ربوده اند. احمد که در قطر زندگی می کند، افزود که افراد مسلح ساعت سه و نیم ظهر امروز دوشنبه در منطقه العدل در نزدیکی بازار مرکزی جسد پدرش را که برای دفن به بغداد منتقل شده بود، ربودند و به مکان نامعلومی منتقل کرده اند. او گفت که ربایندگان مادرش را که جسد را برای دفن همراهی می کرد، با خود برده اند. فرزند وطبان به نقل از شاهدان عینی می گوید که 6 یا 7 فرد مسلح، خودرویی را که حامل جسد بود و مادرش نیز سرنشین آن بود، ربودند. او افزود که نزدیکان پدرش که در خودروی دیگری بودند، موفق به فرار شدند. وی افزود که خبرهایی درباره آزاد کردن راننده خودرو و جسد پدرش به دست رسیده، اما هنوز خبری درباره سرنوشت مادرش در دست نیست. وزارت دادگستری عراق، روز پنج‌شنبه گذشته، از درگذشت وطبان ابراهیم الحسن در یکی از زندان‌های بغداد، خبر داده بود. او مدت‌ها از بیماری سرطان رنج می‌برد.
منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها