کد خبر: 265251
تاریخ انتشار :

جلیلی: روحانی از مردم نمره قبولی گرفته است/ دولت در زمینه مدیریت تورم و پرونده هسته‌ای موفق بوده است

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

اسماعیل جلیلی، عضو کمیسیون برنامه ،بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی درارزیابی خود از عملکرد دولت یازدهم به خبرنگار نامه نیوز گفت: همانگونه که پیش بینی می شد دولت هم در بحث مدیریت تورم و هم در حوزه بین المللی بویژه در حوزه سیاست خارجی برای ایجاد یک فضای مناسب وآرام برنامه ریزی کرده بود که توانست در این زمینه ها موفق عمل کند و سربلند باشد.

وی اظهارداشت: البته همچنان بحث بیکاری و رکود در تولید و اقتصاد از مشکلات جدی است که گریبانگیر جامعه است و امیدواریم در زمان باقیمانده و با توجه به شرایطی که بعد از توافق هسته‌ای حاصل می‌شود دولت بتواند از فرصت های مناسب بویژه در بخش سرمایه گذاری برای تحرک در بخش تولید و ایجاد اشتغال اقدامات لازم را با بهره گیری از منابع داخلی و فرصتی که از منابع بیرونی حاصل می شود این معضل را نیز رفع کند.

جلیلی بیان کرد:در مجموع دولت با توجه به شرایطی که محدودیت منابع و تحریم ها، خوب عمل کرد گرچه نیاز به تحرک بخشی در برخی حوزه های باید مورد توجه قرار گیرد.

این عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس بیان کرد:ما معتقدیم هر دولتی تحت تاثیر عملکرد دولت های قبلی خود خواهد بود و مجموعه عملکرد دولت ها تحت تاثیر سیاست ها و برنامه های بلندمدت و میان مدت کشور است و مهم این است که از ظرفیت های که در اختیار دولت است به نحو مطلوب استفاده شود

وی ادامه داد :دوات ها براساس برنامه ها و اهدافی که در دوران انتخابات ارائه کردند باید بتوانند گام بردارند و آن اهداف را محقق کنند ،بخشی از مجموعه فعالیت های صورت گرفته تحت تاثیر برنامه ها و شعارهای دولت هاست بخشی تحت تاثیر برنامه های بالادستی و بخشی نیز در ادامه فعالیت دولت های قبلی است .

جلیلی گفت: دولت یازدهم توانست از ظرفیت‌ها تا حدود زیادی استفاده کند اما در برخی بخش‌هایی نیاز است که ظرفیت ها کامل شناسایی و از آنها استفاده شود.

این نماینده مجلس در پایان خاطر نشان کرد: می‌توان گفت که روحانی توانسته است از مردم نمره قبولی بگیرد

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها