کد خبر: 270887
تاریخ انتشار :

عضو کمیسیون برجام: مردم در مورد اظهارات ظریف و جلیلی قضاوت می‌کنند

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، عباسعلی منصوری آرانی اظهار کرد: طبیعتا حضور آقای ظریف در جلسه کمیسیون برجام به عنوان کسی که سالها در سازمان ملل بوده می‌تواند خیلی موثر باشد و به ابهامات پاسخ دهد به ویژه که ایشان دفاع قوی از برجام و تلاش‌ تیم مذاکرده کننده هسته‌ای داشت.

وی افزود: برجام نتیجه یک تلاش است که صفر یا صد نیست بلکه حد فاصل این دو است و بحث ما هم این است که معدل این گفت‌وگوها به نفع نظام است و منافع ملی را در بر دارد اما کسی ادعا نمی‌کند که مطلقا بدون عیب است.

نماینده مردم کاشان در مجلس خاطر نشان کرد:‌ من معتقدم معدل بالای 50 و 60 برای برجام یک برد را برای کشور رقم زده و مجموعا تاثیرات آن روی مولفه‌های اقتصادی و سیاسی بسیار بالا خواهد بود.

منصوری آرانی اضافه کرد:‌ نباید برجام را به تنهایی دید؛ گرچه برجام به تنهایی هم برد محسوب می‌شود، اما مولفه‌های اقتصادی زیادی دارد و از جمله می‌تواند تولید داخلی را افزایش دهد، ارتباطات ما را با دنیا افزایش دهد و امید را به جوانان جویای کار برگردانده؛ اینها ظرفیت‌هایی است که می‌توانیم درپی برجام آن را بارور کنیم.

این عضو کمیسیون ویژه برجام در پایان خاطر نشان کرد:‌ اگرچه ایده‌های مختلفی در کمیسیون وجود دارد و هر کدام از اعضا نظری دارند اما به نظر می‌آید حداقل بخشی از اعضای کمیسیون نسبت به اظهارات و دفاعیات وزیر خارجه متقاعد شده‌اند.

منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها