کد خبر: 272456
تاریخ انتشار :

ایهود باراک: امریکا تسلیحاتی به ما دهد که بتوانیم با آن به ایران حمله کنیم / باید کنفرانسی منطقه ای با حضور اسرائیل و عربستان علیه ایران برگزار دهیم

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، ایهود باراک با حضور در سمیناری در دانشگاه هاروارد گفت: از آمریکا انتظار داریم که به ما تسلیحاتی را دهد که بتوانیم با آن به تاسیسات هسته ای ایران حمله کنیم.
ایهود باراک افزود: آمریکا متعهد به حفظ برتری نظامی اسرائیل در برابر همسایگانش است و ضروری ترین کار از سر گیری روابط کاری بین دفتر نخست وزیر و کاخ سفید است.دو طرف باید پشت درهای بسته جلسه تشکیل دهند و اطمینان یابند که اگر ایران در صدد تقلب برآید ، شناسایی می شود. او گفت که آمریکا و اسرائیل باید تشکیل جلسه دهند و نوع تخلف و نقض عمده از سوی ایران را تعریف کنند، آنها باید مشخص کنند که چه پاسخی می دهند و کدام تخلف احیای تحریم را در بر خواهد داشت.چنین روابط دوجانبه ای مستلزم سطح بالایی از اعتماد و دوستی دوجانبه است. باراک همچنین پیشنهاد کرد که آمریکا یک کنفرانس منطقه ای با حضور اسرائیل ، عربستان سعودی ، اردن و کشورهای خلیج فارس و ترکیه برگزار کند و جنگ با تندروها و تلاش ها برای قدرت یافتن ایران در منطقه را هماهنگ کند.
منبع: انتخاب

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها