کد خبر: 273637
تاریخ انتشار :

شمخانی: رمز قدرت‌سازی وحدت، انسجام و رقابت در ایثارگری است

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، دریابان علی شمخانی در این مراسم که همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و با حضور جمع کثیری از فرماندهان، ایثارگران و پیشکسوتان دفاع مقدس برگزار شد افزود: رزمندگان و فرماندهان استان مرکزی از آغازین روزهای شکل‌گیری تهدیدات امنیتی در غرب کشور و هم‌چنین پس از آغاز جنگ تحمیلی حضوری تاثیرگذار و تعیین کننده داشتند.

او با اشاره به ناکامی صدام و حامیان وی در تحمیل اهدافی که تسخیر سرزمین، ضربه به ساختار و براندازی نظام نوپای جمهوری اسلامی ایران از شاخصه‌های آن بود گفت: امروز ایران اسلامی با پشتوانه فرهنگ مقاومت و در اوج عزت،‌ دشمنان دیروز و امروز را در هم‌آوردی سیاسی، فرهنگی و دفاعی، مقتدرانه به چالش می‌کشد.

وی توان نرم الگوی جمهوری اسلامی را منشاء قدرت سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و قابل تعمیم به سایر حوزه‌های راهبردی عنوان کرد و افزود: ‌توسعه ظرفیت‌های اقتصادی کشور و فعال‌سازی منابع کم نظیر داخلی برای عبور از مشکلات موجود، مطالبه مقام معظم رهبری از پیشکسوتان جهاد و شهادت است.

دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت:‌ صیانت از سلامت سیاسی، ‌فرهنگی و اقتصادی یادگاران دفاع مقدس و اتخاذ رویکرد حمایتی به جای متهم‌سازی رسالت امروز پیشکسوتان جهاد و شهادت در مسیر ارتقای فرهنگ مقاومت است.

شمخانی با اشاره به تجربه پذیرش قطع‌نامه 598 و ادامه تجاوز دشمن افزود: افزایش تهدید دشمنان تابعی از میزان قدرت ما بوده و رمز قدرت‌سازی نیز وحدت، انسجام و رقابت در ایثارگری است.

او گفت:‌ تمسک به ریسمان محکم پیروی از ولایت فقیه ضامن وحدت ملی و ارتقای قدرت درونی جمهوری اسلامی است.

منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها