کد خبر: 280320
تاریخ انتشار :

سبحانی‌نیا: حرمت پایگاه‌هایی همچون حرم امام (ره) و بیت رهبری حفظ شود/اهانت به مسئولان قابل قبول نیست

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، حجت‌الاسلام حسین سبحانی‌نیا ،‌ با انتقاد از شعارهای کنایه‌آمیز تندروها علیه رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسم شام غریبان بیت رهبری، اظهار داشت: متاسفانه شاهدیم برخی جریان‌های تندرو با افراط و تفریط‌های این‌چنینی و برخوردهای تند و نادرست حرکاتی انجام می‌دهند که این اقدامات علیه هر مقام و مسئولی در هر جایگاهی که باشند، به هیچ‌عنوان قابل قبول نیست.

وی افزود: آن چه مسلم است، مقام‌ها و مسئولان نظام دارای جایگاه و حرمتی خاص هستند که این حرمت هم به شخصیت خودشان و هم به جایگاهی که در آن قرار دارد، مربوط است و باید مراقب باشیم که این حرمت‌ها شکسته نشود.

حجت‌السلام سبحانی‌نیا اضافه کرد: چنین اقدامات اهانت‌آمیزی در بیت رهبری که برای مردم دارای حرمت ویژه است، خطای بزرگتری است. باید حرمت این تریبون‌ها و پایگاه‌ها حفظ شود و این رفتارهای نادرست قابل قبول نیست.

نماینده مردم نیشابور در مجلس با ابراز ناراحتی و تاثر از آن‌چه اتفاق افتاده،‌ خاطرنشان کرد: باید دقت کنیم که حرمت شخصیت‌های نظام و همچنین مقام و جایگاه‌ آن‌ها حفظ شود و نباید شخصیت‌ها و بزرگان نظام را با شانتاژهای این‌چنینی تخریب کنیم.

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر لزوم برخورد جدی با اهانت‌کنندگان، اعلام کرد: دستگاه‌های مسئول باید عناصر اصلی این اقدامات خلاف قانون را شناسایی کنند و گمان می‌کنم اگر با یکی دو مورد از متخلفان برخوردی منطقی و جدی صورت بگیرد و بدانند که قانون ملاک برخورد است، از این پس حرمت افراد را نگاه می‌دارند.

سبحانی‌نیا در پایان تصریح کرد: نکته مهمی که نباید فراموش کنیم این است که فارغ از لزوم حفظ حرمت افراد، باید حرمت اماکنی چون حرم مطهر حضرت امام (ره)، بیت رهبری و اماکن مقدس و مذهبی را نیز نگاه داریم و ارزش و احترام این مکان‌ها را زیرسوال نبریم.

منبع: ایلنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها