کد خبر: 281057
تاریخ انتشار :

روزنامه ایران:تیم جلیلی و احمدی نژاد در پست های کلیدی صداوسیما و روزنامه این رسانه قرار دارند

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، روزنامه ایران نوشت:با حضور سرافراز در سازمان شیشه‌ای «جام جم»، برخی مدیران نزدیک به سعید جلیلی، در مدیریت‌های کلیدی قرار گرفتند و تیم رسانه ای احمدی نژاد نیز اداره روزنامه «جام جم» را در دست گرفت.

«برجام» در مجلس تصویب شد، رهبر معظم انقلاب مصوبه شورای عالی امنیت ملی در این باره را تأیید کردند و توافق هسته‌ای وارد مرحله اجرایی شد، اما در صدا و سیما «در بر همان پاشنه» سابق می‌چرخد.

اگر چه برخی از مخالفان توافق هسته‌ای نیز بعد از نامه مهم رهبری اعلام مخالفت را کنار گذاشته و بر همگرایی برای اجرای بهتر توافق هسته‌ای تأکید دارند، اما فراگیرترین رسانه کشور همچنان بر طبل بدبینی و سیاه‌نمایی «برجام» می‌کوبد و می‌کوشد ثابت کند آنچه در «وین» حاصل شده، هیچ دستاوردی برای ملت نخواهد داشت. این رویه، اعتراض و انتقاد برخی نمایندگان مجلس را به دنبال داشته است. شماری از بهارستانی‌ها در گفت‌وگو با «ایران» تأکید کردند صدا و سیما باید تجدید نظری اساسی در رویکرد خود نسبت به توافق هسته‌ای داشته باشد و به جای یأس‌افکنی ناروا و متکی بر ادعاها، دنبال ایجاد نشاط و بازتاب دادن واقعیات «برجام» به جامعه باشد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها