کد خبر: 286309
تاریخ انتشار :

سیدمهدی هاشمی: بحران‌های مختلف در پی قرارداد الجزایر برای ما به وجود آمد/ پس از نقشه راه رهبری در مورد برجام، هیچ خطایی پذیرفته نیست

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، سیدمهدی هاشمی نماینده مردم تهران و رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در زمان قرارداد الجزایر شاید مسئولان ارشد سیاسی ما دقت و توجه لازم را در بحث قرارداد بین‌المللی‌شان نداشتند. لذا متاسفانه از زوایای مختلف موضوع مورد توجه قرار نگرفت و بحران‌های مختلف در پی این قرار داد برای ما به وجود آمد.

وی افزود: اکنون که مسئولان ارشد سیاسی کشور دنیادیده، توانمند و دقیق هستند و از طرف دیگر رهبر معظم انقلاب چارچوب‌های دقیق و اجرای کار برجام را مشخص کرده‌اند،‌تکلیف بر همگان مشخص است.

هاشمی در همین رابطه اضافه کرد: با این نقشه راه و با وجود این افراد متخصص هیچ خطایی پذیرفته نیست و آقایان طبیعتا باید دقت حداکثری لازم را برای اینکه همه جوانب کار و اجرای برجام مورد توجه قرار گیرد را مدنظر قرار دهند.تا خدایی نکرده در این موضوع حرفی برای گفتن نداشته باشند تا موجب سوءاستفاده‌های بعدی نشود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در خاتمه خطاب به مسئولان دیپلماسی کشور مطرح کرد: خواهشی که ما از مسئولان داریم این است که حتی‌الامکان علاوه براینکه نسخه‌های انگلیسی برجام مدنظر خواهد بود نسخه فارسی هم برای این موضوع پیش‌بینی کنیم تا جای هیچ تفسیری برای مسئله برجام باقی نماند.

منبع: فارس

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها