کد خبر: 289109
تاریخ انتشار :

جلیلی: سفارتخانه‌های ایران نامه رهبری را به دست جوانان غربی برسانند

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، اسماعیل جلیلی نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به دومین نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان غربی و اروپایی گفت: رایزنان فرهنگی ما در کشورهای مختلف به‌ویژه در کشورهای غربی باید اقدامات لازم را در جهت تبیین نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان غربی و انتقال آن به افکار عمومی کشورهای پذیرنده، صورت دهند.

وی ادامه داد: ضرورت دارد تا سفارتخانه‌های ما در کشورهای غربی برای تعامل با جوانان این کشورها از نامه رهبر معظم انقلاب بهره گیرند و در جهت ترویج ارزش‌های نظام دینی جمهوری اسلامی از آن بهره گیرند.

عضو هیأت‌رئیسه فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در نامه اخیر خود به جوانان غربی چهره تکفیری‌ها را به جوانان غربی نشان دادند و به تبیین حمایت‌های انجام‌شده از این گروه‌های تروریستی پرداخت که کشورهای استکباری به‌ویژه آمریکا حامی مالی و پرورش‌دهنده این گروه‌های تروریستی هستند.

جلیلی خاطرنشان کرد: امروز اگر بلایی بر سر غربی‌ها می‌آید ریشه آن را باید در تفکر دولت‌های غربی دنبال کرد و این مهم‌ترین نکته‌ای بود که در ارتباط با داعش و حامیان آنها در نامه رهبر معظم انقلاب به آن اشاره شده بود.

وی در پایان گفت: تفکیک بین اسلام ناب و اسلام ساختگی کشورهای غربی به زیبایی در نامه رهبر معظم انقلاب تبیین و اسلام ناب به درستی برای جوانان غربی تشریح شده بود.

منبع: فارس

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها