کد خبر: 289903
تاریخ انتشار :

آیت‌الله مظاهری: وظیفه شرعی همه دستگاه‌ها کمک به پلیس در مبارزه با ناهنجاری‌های اخلاقی است

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، آیت‌الله حسین مظاهری در دیدار با سردار حسین اشتری اظهار داشت: امروز نیروی انتظامی از آن جهت که امنیت کشور به عهده افراد شاغل در این نیرو سپرده شده در حقیقت یکی از حساس‌ترین و مهم‌ترین مشاغل به شمار می‌آید، همواره برای کارکنان این نیرو دعا می‌کنیم تا تحت حمایت و عنایت امام زمان (عج) قرار بگیرند.

وی افزود: مسلم است که اگر یک شبانه‌روز نیروی انتظامی در کشور نباشد همه جا را بی‌نظمی و هرج و مرج فرا می‌گیرد، از این نظر به حساسیت شغل این نیرو پی می‌بریم و همه مردم و مسئولان باید قدردان زحمات این نیرو باشند.

رئیس حوزه علمیه اصفهان با تقدیر از موضع فرمانده ناجا در برخورد قاطع با مزاحمان نوامیس مردم و کشف حجاب در خودروها بیان کرد: هرچند که این کار بسیار مشکل است اما نیروی انتظامی باید به وظیفه شرعی خود عمل کند و از انتقاد‌ها هم نهراسد.

وی با بیان اینکه مقابله با ناهنجاری‌های اخلاقی فقط کار نیروی انتظامی نیست، تصریح کرد: امروز وظیفه شرعی همه دستگاه‌ها این است که به کمک پلیس بیایند و دست به دست هم بدهند تا ناهنجاری‌های اخلاقی و اجتماعی از جامعه امام زمان (عج) برچیده شود.

ابراز رضایت فرمانده ناجا از اجرای طرح برخورد با ناهنجاری‌های اخلاقی و اجتماعی

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در این دیدار با تشکر از حمایت مراجع عظام تقلید، علما، ریاست قوه قضائیه، نمایندگان مجلس و ائمه جمعه سراسر کشور از طرح برخورد با ناهنجاری‌های اخلاقی و اجتماعی ناجا گفت: در این طرح سعی شده تا با رعایت مسایل قانونی، شرعی، ادب و رأفت اسلامی برخورد‌های لازم صورت بگیرد.

سردار حسین اشتری خاطرنشان کرد: به تمام ماموران راهور دستور داده شد تا با دور‌دور کردن خودروها، آلودگی صوتی، کشف حجاب در خودروها برخورد قاطع کرده و خودروی متخلفان را توقیف کنند که در حدود یک ماه از اجرای آن نتایج بسیار مطلوبی به همراه داشته و وضعیت خوبی در سطح جامعه حاکم شده است.

منبع: تسنیم

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها