کد خبر: 290446
تاریخ انتشار :

تشویق پیاپی روحانی از سوی دانشجویان؛ تشویق حضار وقتی که رئیس جمهور از بازرگان و شریعتی نام برد

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، رئيس جمهور با بيان اينکه 16 آذر، يک روز تاريخي براي ملت ايران است، از نقش دانشجويان در پيروزي انقلا و دفاع مقدس ياد کرد و افزود: بايد از همه دانسجويان عزيزي که براي دفاع از کشورشان ايستادگي کرده و مي کنند، تقدير کرد.

او سخنانش را با درود و سلام به همه شهدايي که دانشگاه را مقاوم کردند، ادامه داد و افزود: از بهشتي ها، بازرگان ها، دکتر شريعتي ها و همه آنهايي که براي دانشگاه و علم و آزادي در برابر استبداد و استعمار ايستادگي کردند، بايد تقدير کرد.

سخنان وي با تشويق ممتد دانشجويان روبرو شد و روحاني ادامه داد: در پي آن بودم که همه ساله در 16 آذر در يکي از دانشگاهها حضور يابم و سخنان دانشجويان و اساتيد و نقد آنان را بشنوم. خوشحالم که امروز در جمع دانشجويان در يک دانشگاه پرآوازه به نام شريف شرکت کردم.

وز افزود: دانشگاه و دانشجو و علم و تحقيق و دانشگاه هاي برتر فخر و افتخاري براي فرهنگ اين سرزمين و براي ملت بزرگ ايران است.

او با اشاره به اينکه قبل از حضور در جمع دانشجويان در جمع مسئولين دانشگاه حاضر شده و مشکلات دانشگاه ها از جمله دانشگاه شريف را شنيده است، ادامه داد: به شما قول مي دهم که در سال آينده مشکلاتي که مطرح شد و از جمله مشکلات دانشگاه شريف را دنبال کنم و انشالله به وعده ام عمل مي کنم.

بار ديگر دانشجويان رئيس جمهور را تشويق کردند.

رئيس جمهور از همه دانشجوياني که امروز با او سخن گفتند تشکر کرد و افزود: نقدها، تشويق ها و برشماري نقاط قوت و ضعف دولت از سوي دانشجويان را شنيدم. شايد بهترين جايي که قدرت بايد نقد شود، دانشگاه است.

بار ديگر تشويق حضار بالا گرفت.

منبع: خبرآنلاین

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها