کد خبر: 291839
تاریخ انتشار :

واکنش اژه ای به کشیدن بخیه از چانه صدرا در بیمارستان خمینی شهر

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، غلامحسین محسنی اژه ای، معاون اول دستگاه قضا، پس از پایان نشست امروز خبری با این سئوال خبرنگار ما روبرو شد که: بسیاری از پرستاران و پزشکان از برخوردی که در خصوص حادثه بیمارستان خمینی شهر اتفاق افتاده، ناخشنود هستند و می گویند چرا هنوز چیزی اثبات نشده، این هجمه علیه کادر نظام درمانی شکل می گیرد؟

محسنی اژه ای در این باره گفت: من هم هنوز نمی دانم واقعیت قضیه چیست، ولی کسانی که ناگهان این هجمه عظیم را علیه پزشکان و پرستاران شروع می کنند باید جواب بدهند این اقدامات به نفع کیست.

معاون اول قوه قضاییه ادامه داد: وضعیتی که در شبکه های اجتماعی علیه این ماجرا به وجود آمده نه به نفع کادر درمان و پزشکان و پرستاران است و نه به حال مردم، سودی دارد.

او درباره اینکه چرا رئیس حوزه قضایی شهرستان خمینی شهر (رئیس دادگستری) درباره جزئیات این پرونده اظهار بی اطلاعی می کند و حاضر به توضیح درباره بازداشت پزشک و پرستار این بیمارستان نیست، گفت: بالاخره پرونده ای تشکیل شده و در مرحله رسیدگی است. ولی نباید برخی اشخاص به خود اجازه دهند علیه دیگران بدون اثبات موضوع، هجمه کنند.

بخیه صورت پسرکی ۴ ساله به نام صدرا در بیمارستان اشرفی اصفهانی خمینی شهر خبرساز شده است. برخی می گویند پزشک و پرستار این بیمارستان به دلیل نداشتن پول درمان، بخیه را پس از زدن، کشیده اند و برخی نیز معتقدند چنین کاری واقعیت ندارد و احتمالا جوگیری رسانه ها و مردم در شبکه های اجتماعی باعث یک اشتباه بزرگ خبری و هجمه علیه کادر درمان شده است.

منبع: خبرآنلاین

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها