کد خبر: 301028
تاریخ انتشار :

کنعانی مقدم: یکی از شاخصه‌های ائتلاف اصولگرایان همدل بودن با دولت است/ اصلاح‌طلبان چراغ خاموش و مستقل وارد مجلس می‌شوند

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

حسین کنعانی مقدم، عضو جبهه ایستادگی در گفت و گو با خبرنگار نامه نیوز ، درباره همکاری های جبهه ایستادگی و ائتلاف اصولگرایان در آستانه انتخابات مجلس در اسفندماه، گفت: جبهه ایستادگی همواره درپی رایزنی با ائتلاف اصولگرایان برای تهیه لیست های مشترک است. تاکید می کنم جبهه ایستادگی و ائتلاف اصولگرایان لیست های جداگانه ای ارائه نخواهند کرد و جبهه ایستادگی عضوی از ائتلاف بزرگ اصولگرایان است.
وی در خصوص سهم جبهه ایستادگی در لیست نهایی ائتلاف اصولگرایان بیان کرد: در لیست نهایی ائتلاف اصولگرایان سهم خواهی وجود ندارد و مبنای انتخاب افراد، شایسته سالاری و قانون مداری است.
عضو جبهه ایستادگی تشریح کرد: شاخصه و فاکتورهای انتخاب افراد در لیست نهایی ائتلاف قانون مداری، اعتدالگرایی و عدم افراطی گیری، پاک دستی و همراه و همدل بودن با دولت است.
کنعانی مقدم افزود: جبهه ایستادگی پیشنهاد داده است کسانی که بیش از سه دوره در مجلس حضور دارند با عدم حضور در لیست نهایی راه را برای دیگران باز بگذارند.
وی تصریح کرد: در ائتلاف فعلی اصولگرایان هیچ فردی نسبت به دیگر افراد نفوذ بیشتری ندارد و هر شخص فقط یک رای در شورا دارد اما در مواردی به خاطر منافع و پیروزی اصولگرایان در انتخابات این احتمال وجود دارد برخی احزاب و گروه ها نماینده بیشتری در لیست ارائه کنند.
عضو جبهه ایستادگی درباره ردصلاحیت های گسترده اصلاح طلبان از سوی شورای نگهبان اظهار کرد: از نظر من بسیاری از اصلاح طلبان به صورت چراغ خاموش و مستقل در مجلس حضور پیدا خواهند کرد و عملکرد هیئت های نظارت شورای نگهبان درمورد احراز صلاحیت ها بی طرفانه بوده است.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها