کد خبر: 302026
تاریخ انتشار :

عضو یکتا: در حال تهیه اساسنامه هستیم

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، محمد عباسی در گفت‌وگویی در پاسخ به این پرسش که چرا تاکنون جبهه یکتا تقاضای مجوز فعالیت سیاسی به وزارت کشور نداده است ، اظهار کرد: جبهه یکتا از تشکل های سیاسی مختلفی تشکیل شده و ما در حال تلاش هستیم تا اساسنامه و مرامنامه یکتا را تهیه کنیم.
وی در ادامه افزود: این کار زمانبر است و نمی دانم قبل از انتخابات آماده می‌شود یا نه . هرگاه اساسنامه و مرامنامه یکتا آماده شد آن را به وزارت کشور داده و تقاضای مجوز فعالیت می‌کنیم.
وزیر ورزش دولت احمدی نژاد درباره نسبت یکتا با احمدی نژاد گفت:‌ بسیاری از خادمان نظام جمهوری اسلامی ایران سابقه عضویت در دولت نهم و دهم که منشا برکات فراوانی بوده است را دارند ولی ما در تشکیل یکتا مشورتی با احمدی نژاد نداشتیم و معتقدیم از ظرفیت های نیروهای جبهه یکتا به خوبی می‌توانیم استفاده کنیم.
عباسی درباره نحوه مشارکت جبهه یکتا در شورای ائتلاف اصولگرایان گفت: ما از تصمیمات این شورا حمایت می‌کنیم و تاکید ما بر تقویت همگرایی اصولگرایان است.
این فعال سیاسی در پایان تاکید کرد: ما از لیست نهایی ائتلاف اصولگرایان تبعیت کرده هر چند از اعضای یکتا هم در این لیست حضور نداشته باشند البته ما شاخص ها و مصادیق مورد نظر خودر ا به شورای ائتلاف اصولگرایان معرفی کرده ایم.
منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها