کد خبر: 303466
تاریخ انتشار :

قنبری از ارائه لیست واحد اصلاح‌طلبان و حامیان دولت برای انتخابات خبر داد

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، داریوش قنبری عضوشورای مرکزی حزب مردم سالاری در گفت‌وگویی با اشاره به حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس دهم، گفت: در شرایط کنونی اصلاح‌‌طلبانی که از سوی هیئت‌های اجرایی تائید صلاحیت نشده‌اند با اعتراض به شورای نگهبان به دنبال تعیین وضعیت خود هستند.
وی ادامه داد: گروه‌های اصلاح‌طلب در شرایط فعلی منتظر نظر شورای نگهبان هستند تا وضعیت تائید یا رد صلاحیت‌ها مشخص و پس ازآن لیست نهایی خود را برای انتخابات مجلس دهم ارائه کنند.
عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری با اشاره به سرلیستی عارف در جریان اصلاحات برای انتخابات مجلس دهم، تصریح کرد: اگرچه سخن گفتن از سرلیستی قدری زود است اما اصلاح‌طلبان با سرلیستی وی مشکلی ندارند و به احتمال قوی عارف سرلیست اصلاح‌طلبان در انتخابات پیش‌رو خواهد بود.
قنبری در پاسخ به سئوالی مبنی براینکه اگر کاندیدای اصلاح‌طلبان از فیلتر شورای نگهبان عبور نکنند در انتخابات شرکت می‌کنند یا خیر، گفت: در جبهه اصلاحات به هیچ وجه بحث قهر یا تحریم انتخابات وجود ندارد. تا جای که بنده اطلاع دارم اصلاح‌طلبان در ذهن خود برنامه ای برای تحریم انتخابات ندارند و حضوری موثر در انتخابات خواهند داشت.
نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حامیان دولت و اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس دهم لیستی واحد ارائه خواهند کرد، افزود: میان اصلاح‌طلبان و حامیان دولت تفکیکی وجود ندارد و به احتمال قوی پس از مشخص شدن وضعیت تائید صلاحیت‌ها اصلاح‌طلبان وحامیان دولت لیست واحدی را ارائه می‌کنند.
منبع: تسنیم

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها