کد خبر: 304065
تاریخ انتشار :

پیام تبریک سراج به‌مناسبت فرا رسیدن دهه فجر

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، متن این پیام به شرح زیر است:
سوگند خداوند به «والفجر» و «شب‌های ده‌گانه»، نویدبخش بارقه امید و پیروزی ملت‌های مجاهد است که با توکل بر خدا دست بر زانوی خود زده و ظلمات طاغوت را کنار می‌زنند. آنطور که حضرت حق در قرآن کریم وعده داده، خود خداوند ولی و سرپرست کسانی است که از تاریک و ظلمت طاغوت خارج‌شده و به سمت نور حقیقت حرکت می‌کنند و این روح خدا بود که در غالب دست خدا ظاهر شد و مردم ایران را از ذلت و ظلمت رهانید.
بسی مسروریم که در سایه استقلال و آزادی، جایگاه منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای نظام مقدس جمهوری اسلامی روزبه‌روز فراتر می‌رود تا جایی‌که دشمنان قسم‌خورده این مرز و بوم نیز به آن معترفند و چه شیرین است سرّ دلبرانی که گفته می‌آید از حدیث دیگران و حتی دشمنان.
علی ای حال، اکنون که شاهد چهارمین نسل از انقلاب هستیم، باید ثمرات و برکات انقلاب اسلامی را برای قشر جوان جامعه بازگو کنیم تا همه قدردان این نظام و انقلاب باشیم؛ چرا که قشر جوان امروز، خفّت‌ها و ذلّت‌های دوران شاهنشاهی را درک نکرده؛ فلذا ممکن است با تبلیغات پر زرق‌وبرق و جنگ نرم دشمنان، قدر این نعمت بزرگ که ثمره مجاهدت بنیانگذار کبیر انقلاب و خون شهداست را ندانند.
اکنون ملت ایران بیشتر از پیش پی به خدعه، دشمنی و عهدشکنی سردمدار مستکبران جهان، یعنی آمریکا پی می‌برند و در سی و هفتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی رساتر از قبل فریاد «مرگ بر آمریکا» سر خواهند داد.
اینجانب در سی و هفتمین سالگشت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی رحمت‌الله علیه و تمامی شهیدان به‌حق پیوسته انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشته و این ایام فرخنده را به حضور مقام معظم رهبری و ملت قهرمان ایران و همکاران سختکوش و ولائیم تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.
منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها