کد خبر: 304075
تاریخ انتشار :

کارنامه رژیم صهیونیستی در ماه گذشته

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین مرکز مطالعاتی عبدالله الحورانی با انتشار این خبر اعلام کرد که درمیان شهدای این ماه شش تن زیر سن قانونی بوده واز نظر حقوق بین الملل کودک به شمار می روند.
این گزارش حاکی است : ازبین 166شهیدی که توسط این مرکز احصاشده اند 41 تن کودک و هفت نفر زن بوده اند.
دراین گزارش همچنین تاکید شده : مسوولان رژیم مدعی دموکراسی و حقوق بشر برخلاف تمام قوانین حقوق بشر و موازین حقوق بین الملل همچنان پیکر ده شهید فلسطینی را به گروگان گرفته وحاضر به تحویل دادن آنها به خانواده هایشان جهت تدفین نیست که همگی از شهدای بیت المقدس هستند.
دراین گزارش همچنین عنوان شده که رژیم صهیونیستی در ماه گذشته میلادی بیش از 50 سرپناه فلسطینیان ازجمله 30خانه و 21 محل کشاورزی،
تجاری و صنعتی را تخریب کرده که اکثر این اماکن در سلوان، بین حنینا، شعفاط، جبل المکبر بیت المقدس، الخلیل، رام الله ،نابلس وطوباس بوده است
منزل شهیدمهند الحلبی ،بهاء علیان، علاء ابوجمل وچند تن دیگر از مجریان عملیات مقاومت از جمله این اماکن تخریب شده هستند.
براساس این گزارش تعدادی از اماکنی که تخریب شده مربوط به کسانی است که هیج ماوی و سرپناه دیگری نداشته اند و پس از تخریب محل سکونتشان بی سرپناه رها شده اند.
مناطق مختلف سرزمین های اشغالی از نهم مهرماه سال جاری شاهد موج گسترده اعتراضات فلسطینیان به سیاست های تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی در قبال بیت المقدس و توطئه طرح تقسیم زمانی و مکانی مسجد الاقصی است که انتفاضه قدس لقب گرفته است.
براساس آمار اعلام شده منابع فلسطینی تاکنون در اثر درگیری نظامیان رژیم صهیونیستی با فلسطینیان بیش از 176فلسطینی شهید و هزاران نفر دیگر زخمی یا بازداشت شده اند.
منبع: ایرنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها