کد خبر: 305239
تاریخ انتشار :

صراط نیوز مدعی شد: احتمال بررسی مجدد صلاحیت رفسنجانی؟

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز به نقل از صراط نیوز، انتقادات از هاشمی از این جهت که وی یک نهاد قانونی کشور و مسئول بررسی صلاحیت های داوطلبان را زیر سوال برده، روز به روز بیشتر شد تا جایی که در شبکه های اجتماعی، برخی احتمال دادند صلاحیت وی برای انتخابات خبرگان دوباره بررسی شود.
در یکی از صریح ترین انتقادات از رفسنجانی، روز گذشته آیت الله علم الهدی، امام‌جمعه مشهد‌ گفت: آیات عظام جنتی و یزدی حکم از شخص امام و بقیه حکم از مقام معظم رهبری دارند، صلاحیتی که از امام رسیده را زیرسوال می‌برید؟ دم از امام می‌زنید و این گونه اهانت می‌کنید؟
گفتنی است اکبر هاشمی‌رفسنجانی در مراسمی که به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر و ورود امام به کشور در ترمینال شماره یک فرودگاه مهرآباد برگزار شد، در اظهاراتی بی سابقه گفته بود: صلاحیت شخصیتی که اشبه به جدش امام خمینی است را قبول نمی‌کنید؛ شما صلاحیت خود را از کجا آورده‌اید؟ چه کسی به شما اجازه داده است که قضاوت کنید؟ چه کسی به شما اجازه داد که یکجا بنشینید و داوری کنید؟ برای مجلس و دولت و جاهای دیگر و اختیارات را در دست بگیرید؟ چه کسی اجازه داد که اسلحه برای شما باشد و تریبون‌ها برای شما باشد؟ چه کسی اجازه داد که تربیون‌های نماز برای شما باشد و صداوسیما برای شما باشد؟ چه کسی به شما این‌ها را داد؟ اگر امام خمینی و نهضت ایشان و اراده عمومی مردم نبود هیچ‌کدام از این‌ها نبودند. زمانی که باید همه به هم تبریک بگوییم هدیه بدی به بیت امام دادید.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها