کد خبر: 306743
تاریخ انتشار :

بیانیه جامعه اسلامی مهندسین به مناسبت 22 بهمن

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، متن این بیانیه به شرح زیر است؛
انقلاب اسلامی ایران تمام محاسبات سیاسی جهانیان را فرو ریخت؛ ایستادگی و عظمت ملت ایران در مقابله با استعمار سر منشاء بیداری ملت های مسلمان شد. این انقلاب شکوهمند، پدیده‌ بی نظیر و منحصر به فرد در پایان هزاره دوم بود که بر زورگویان و ستمگران سلطه‌طلب و نیز صهیونیسم بسیار گران و سخت آمد و آنان با تفکر پوسیده خود عظمت ایران و ایرانی و رهبری را نادیده گرفتند و چاره را جز با تحمیل هزینه‌های سنگین از جمله ترور شخصیت‌های برجسته نظام، تحمیل جنگ نابرابر هشت ساله و تحریم‌های اقتصادی و ... ندیدند.
ملّت شریف و ولایتمدار ایران با پشتوانه رهبری و هدایت مقتدرانه، شجاعانه، با بصیرت و مدبّرانه حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری که هر دو از سلاله خاندان عترت هستند، یکی‌یکی دسیسه‌ها، نیرنگ‌ها، فشارها و تحریم‌های آنها را به فرصت تبدیل کردند تا همگان به فرمایش خداوند متعال که می‌فرماید: «اِنَّ مع العُسرِ یُسرا»؛ ایمان بیاورند. ملّت ایران با رهبری داهیانۀ زعیم بزرگ جهان اسلام و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و با تأسی از آموزه های اسلام ناب محمدی(ص) طومار 2500 سالۀ رژیم طاغوتی استبداد و استکبار را درهم پیچیدند و روح امید، احساس غرور و خودباوری را در کشور زنده کردند.
"وَ نُرِیدُ أَن نَّمُنَّ عَلَیَ الَّذِینَ استُضعِفُوا فِی الأَرضِ وَ نَجعَلَهُم أَئِمَّهً وَ نَجعَلَهُم الوَارِثینَ" (قصص/5)
حمد و سپاس بی‌پایان پروردگار قادر متعال را که در پرتو تعالیم پیامبر اعظم (صلی الله علیه و آله و سلم) و در سایه‌سار شجره سبز و سربلند انقلاب اسلامی، ایستادگی و مقاومت امّت سرفراز ایران اسلامی را به شمیم معطّر تحقّق وعده‌های الهی مبدّل ساخت تا معنویت و دینداری، مشعل فروزان راه سربلندی و آزادی جهانیان گردد و حقیقت ناب انقلاب اسلامی و اندیشه‌های دینی و سیاسی حضرت ‌امام خمینی(ره) درخشان‌تر از هر زمان دیگر، چونان حبل‌المتینی الهی، تمدن نوین اسلامی را به امت اسلامی نوید دهد و "ولایت فقیه" این یادگار تاریخی و گرانقدر روح خدا زمینه‌ساز انسجام، اتحاد، استقامت، پیشرفت و سرافرازی ایران و هدایت جامعه بشری به قله‌های صلاح و سعادت و رستگاری گردد.
خورشید سی و هفتمین بهار پرطراوت آزادی در حالی در سرزمین "اسلام و فرهنگ و ادب و ایثار" طلوع می‌کند که جهانیان، محو تماشای عظمت و اقتدار خیره‌کننده ملّت ایران شده است و در پرتو امواج بیداری‌بخش این انقلاب بزرگ الهی، مناسبات و معادلات ساخت قدرت جهانی، خارج از اراده مستکبران و نظم ادعایی قدرت‌های سلطه‌گر به نفع مستضعفین و ملل آزاده و حق‌طلب بر هم ریخته و بشریت در حال گذر از یک پیچ تاریخی مهم و سرنوشت ساز قرار گرفته است و بیش از هر مقطع زمانی، بستر تحقق وعده خداوند برای "حکومت جهانی مستضعفین" و درک ظهور "موعود" مهیا شده است.
پیروزی انقلاب اسلامی، طلیعۀ پیشرفت کشور در تمام عرصه ها بود و در کنار استقلال سیاسی، دانشمندان جوان کشورمان در حوزه های مختلف از قبیل پزشکی و درمانی، نانو، بایو، هوا فضا، انرژی صلح آمیز هسته ای، سلول های بنیادی، تکنولوژی های نظامی فوق پیشرفته و ... مرزهای دانش را درنوردیدند و همه اینها، گوشه ای از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است. دشمنان انقلاب اسلامی پس از آزمایش همه را‌ه‌های دشمنی، از کارساز نبودن تحریم‌ و تهدید نیز گیج و سرگشته شده‌اند و اذعان دارند که تحریم‌ یک سیاست اصولی و نتیجه‌بخش برای مردم مقاوم و ولایتمدار ایران اسلامی نبوده و نخواهد بود و چنین شد که برجام به فرجام رسید.
اما باید دانست که دشمن از پای ننشسته است و هر روز در لباسی دام های بی‌شماری را بر سر راه انقلاب می گستراند و اکنون که در حال پیاده سازی پروژه نفوذ می باشد، ما ملّت سرفراز ایران با تکیه بر اصول و دفاع از حقوق مسلّم این کشور، سالگرد 37 سالگی انقلاب خود را جشن می گیریم و اعلام می­داریم که نظام جمهوری اسلامی ایران، در پی تعامل مثبت با جهان و ایفای نقش سازنده در منطقه و سیاست جهانی است و خانواده بزرگ جامعه اسلامی مهندسین نیز همچون همیشه پشتیبان کشور، انقلاب و ولایت فقیه هستند.
ما ملّت ایران که در همه مراحل هوشیاری فردی، اجتماعی و وفاداری به نظام اسلامی را ثابت کرده‌ایم با حضور در راهپیمایی 22 بهمن، حماسه سیاسی بزرگ و شکوهمند دیگری را رقم خواهیم زد و با شرکت در انتخابات 7 اسفند بار دیگر همبستگی عظیم خود را به جهانیان اثبات خواهیم کرد.
جامعه اسلامی مهندسین، ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به ملّت سرفراز ایران، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گلگون کفن و امام الشهداء خمینی کبیر(ره) و با تجدید پیمان با خلف صالح ایشان، مقام معظم رهبری(حفظه الله تعالی)، از ملّت غیور و همیشه در صحنه ایران برای شرکت در راهپیمایی سراسری بیست و دوم بهمن ماه به عنوان نماد و تجلّی همدلی و انسجام این ملّت، دعوت به عمل می آورد تا همگام و همصدا فریاد بلند استکبارستیزی ملّت قهرمان باردیگر در جهان طنین انداز شود.
منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها