کد خبر: 309593
تاریخ انتشار :

عضو انجمن اسلامی مدرسین: حضور حداکثری مردم در انتخابات، مجلس معتدل ایجاد می‌کند

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، نجفقلی حبیبی در گفت‌وگویی با اشاره به لزوم مشارکت گسترده در انتخابات اظهار کرد:‌ جناح‌های سیاسی کشور افراد متخصص و متعادلی را در لیست‌های خود گنجانده‌اند و مردم با حضور خود و رای به این افراد می‌توانند مجلسی را تشکیل دهند که تبلور اراده اکثریت مردم باشد نه اراده یک یا دو جریان خاص.
وی همچنین افزود:‌ در چنین شرایطی افراد معتدل، خردمند و با تجربه که توسط گروه‌ها شناسایی و به مردم معرفی شده‌اند به مجلس راه می‌یابند. وجود چنین افرادی درمجلس می‌تواند باب گفت‌وگو را برای یافتن بهترین‌ راه حل‌ها باز کند. چنین مجلسی پایه گذار رشد و توسعه کشور خواهد شد. ما اگر بتوانیم افراد کارآمد برای مجلس انتخاب کنیم مسلما وضع بهتری خواهیم داشت.
حبیبی در ادامه با تشریح وضعیت اردوگاه اصلاحات خاطرنشان کرد:‌ درست است که افراد مشهوری از اصلاح طلبان رد صلاحیت شده‌اند اما جریان اصلاحات افراد با تجربه ولی غیر مشهور را انتخاب و آنها را به مردم معرفی کرد. خیال اصلاح‌طلبان آسوده است که اگر اکثریت مردم در انتخابات حضور یابند مجلس خردمند و معتدلی شکل خواهد گرفت. مجلسی که با استفاده از عقل جمعی دنبال تامین منافع ملی خواهد بود.
این فعال سیاسی اصلاح طلب در پایان تاکید کرد: اگر اکثریت مردم پای صندوق‌های رای بیایند مجلس معتدل و خردمند شکل می‌گیرد. در غیر این صورت ممکن است افرادی به مجلس راه بیایند که سابقه خوبی در زمینه قانونگذاری و نظارت بر اجرای قانون ندارند.
منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها