کد خبر: 310281
تاریخ انتشار :

کامران دانشجو: دشمن از مواضع مصباح، جنتی و یزدی می‌ترسد

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، کامران دانشجو وزیر علوم، تحقیقات و فناوری دولت دهم در گفت‌وگویی با اشاره به دلایل هجمه رسانه‌های بیگانه منتسب به انگلیس به حضرات آیات؛ مصباح، جنتی و یزدی گفت: برای اینکه بخواهیم به دلیل هجمه به این آقایان برسیم، باید ببینیم چرا این عزیزان برای هجمه انتخاب شدند؟ چرا به بقیه هجمه نمی‌شود؟ دلیلش این است که دشمن از مواضع این آقایان می‌ترسد، زیرا آن‌ها خار چشم دشمنان و مظهر گفتمان امام و رهبری هستند.
وی افزود: حضرات آیات مصباح، جنتی و یزدی مظهر استکبارستیزی هستند، این حضرات به آرمان‌های انقلاب عینیت بخشیدند و به ماهیت انقلاب اسلامی وفادار هستند.
دانشجو با بیان اینکه رسانه‌های بیگانه از اسلام می‌ترسند، گفت: مسلم است که رسانه‌های بیگانه از افرادی که پیاده‌ساز مبنای اسلام هستند نیز می‌ترسند و به دلیل مواضع اسلامی که این سه بزرگوار دارند طبیعی است که رسانه‌های بیگانه علیه این افراد هجمه وارد کنند، ولی آنچه طبیعی نیست و جای تعجب دارد، این است که چرا برخی در ایران خط رسانه‌های بیگانه را دنبال می‌کنند؟ مگر این افراد هم از اسلام می‌ترسند؟ مگر آنها هم از ماهیت نظام و گفتمان اسلامی می‌ترسند که خط آنها را دنبال می‌کنند، یا حتی بعضاً به آنها خط می‌دهند؟
عضو هیأت علمی دانشگاه علم و صنعت عنوان کرد: شاید منافع این افراد نیز با پیاده‌سازی گفتمان انقلاب به خطر می‌افتد که می‌خواهند افراد انقلابی و ارزشی حذف شوند، چرا می‌خواهند کسانی که از ماهیت جمهوری اسلامی دفاع می‌کنند، در صحنه نباشند؟
حضرات آیات مصباح، یزدی و جنتی حاضر نشدند به خاطر منافع خود عاشورا را مذاکره بنامند
وزیر اسبق علوم، تحقیقات و فناوری در رابطه با خصوصیات حضرات آیات مصباح، یزدی و جنتی که سبب هجمه رسانه‌های بیگانه به این سه بزرگوار شده است، اظهار داشت: دولت انگلیس که علی‌القاعده روباه مکار و دنباله‌روی آمریکا و حتی در برخی موارد خط‌دهنده به آمریکا است و به دلیل اینکه این سه بزرگوار عاشق اسلام هستند و مواضع‌شان توأم با ارزش‌های اسلامی و مبانی اسلام است، با آنها به مقابله می‌پردازند.
وی اضافه کرد:‌ این حضرات خار چشم دشمن هستند، ایران را دوست دارند، استکبارستیز هستند و به خاطر منافع خود با دشمن معامله نمی‌کنند، اینها استقلال ایران را پاسداری می‌کنند و حاضر نیستند به خاطر منافع خود عاشورا را مذاکره بنامند.
دانشجو گفت: حضرات آیات مصباح، جنتی و یزدی حاضر نیستند با آمریکا و انگلیس معامله کنند، هرگز حاضر نمی‌شوند ماهیت جمهوری اسلامی عوض شود و فقط یک اسم از آن باقی بماند، اینها شعار نمی‌دهند بلکه در عمل ولایتمدار هستند، در عمل به ولایت سمعاً و طاعتا می‌گویند و فقط در کلام نیست.
عضو هیأت علمی دانشگاه علم و صنعت عنوان کرد: رسانه‌های بیگانه از شاخص‌های ارزشی این حضرات خوشش نمی‌آید زیرا آنها به دنبال پایین آوردن عمود خیمه نظام هستند و تا امثال این بزرگان باشند، اجازه نمی‌دهند عمود خیمه نظام پایین بیاید، بنابراین مجبورند در برابر این افراد به ترور شخصیت پرداخته و موضع‌گیری کنند.
وی خاطرنشان کرد: البته از دشمن همین دشمنی‌ها برمی‌آید، ولی آنچه جای تعجب است این است که در داخل نیز برخی عملاً یا در کلام این کار را انجام می‌دهند.
* مردم می‌دانند چه کسانی برای گندم ری و چه کسانی برای عزت نظام کار می‌کنند
دانشجو در رابطه با چگونگی عملکرد مردم در برابر هجمه رسانه‌های بیگانه به علمای اسلام گفت: مردم پاسخ خودشان را 22 بهمن‌ماه به دشمن دادند و هفتم اسفندماه نیز پای صندوق‌های رأی پاسخ دشمن را می‌دهند، قائل به این هستم که مردم وظیفه خود را می‌دانند ولی برخی خواص که تنها به گذشته خود اکتفا می‌کنند باید بدانند که در زمان حال در حال بازی کردن در زمین دشمن هستند.
وزیر اسبق علوم عنوان کرد: برخی خواص باید بدانند که سرباز دشمن نباشند و آب در آسیاب دشمن نریزند. مردم می‌دانند که رسانه‌های بیگانه منتسب به روباه مکار انگلیس است و می‌دانند که آنها با نظام دشمنی دارند، بنابراین تکلیف مردم در برابر آنها مشخص است، ولی قدرت، برخی از خواص را کور کرده و نگاه و مواضع‌شان را عوض کرده است که این افراد باید در این سن و سال آخرت خود را از دست ندهند.
دانشجو گفت: این خواص نباید با دشمن همراهی کنند و نباید با همنوایی رسانه‌های بیگانه گذشته خود را خراب کنند، مردم ما چرایی عاشورا را می‌دانند، مردم در تاریخ کسانی را دیدند که برای امام حسین(ع) جان دادند، ملت در تاریخ واکاوی کردند و می‌دانند چه افرادی در حال حاضر برای گندم ری و رسیدن به قدرت کار می‌کنند.
عضو هیأت علمی دانشگاه علم و صنعت تأکید کرد: مردم معاویه و شمر زمان خود را می‌شناسند، به قول شهید مطهری(ره) شمر 1400 سال پیش مرد، حالا باید عمروعاص، شمر و معاویه زمان‌مان را بشناسیم و مردم از این بابت آگاه هستند.
وی افزود: مردم می‌دانند چه کسی برای رضای خدا و عزت ایران کار می‌کند و چه کسی برای قدرت خودش تلاش می‌کند، مردم ما توصیه امام خمینی(ره) را فراموش نکرده‌اند که فرمودند اگر دشمن از کسی تعریف کرد، آن فرد راه را بیراهه رفته است و اگر دشمن کسی را تخریب و علیه وی تبلیغ کرد، آن فرد به درد مملکت می‌خورد.
منبع: فارس

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها