کد خبر: 312505
تاریخ انتشار :

تقدیر علوی از مردم استان تهران

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، متن این پیام به شرح ذیل است :
هر آن کو سپاس آورد خلق را گشودست بر شکر حق، حلق را
مردم بزرگوار استان تهران
خدای بزرگ را سپاس می گوییم که توفیق داد بار دیگر ملت فهیم و سلحشور ایران اسلامی، با خلق حماسه ای جدید، سرنوشت کشور را در مقطع کنونی حساس رقم زدند و به تعبیر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) ، بار دیگر، "مردم سالاری دینی" را در چهره ی درخشان و پر اقتدار خود به جهانیان نشان دادند .
اینجانب از تمامی شهروندان عزیز ، موقعیت شناس و انقلابی استان تهران که در لبیک به مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در هفتم اسفند ماه پای صندوق های رأی حاضر و با این حضور گرمشان باعث ایجاد شور و نشاط و افزایش انسجام اجتماعی و مشارکت سیاسی شدند، تشکّر و قدردانی می نمایم .
هم چنین از آن دسته شهروندان عزیز استان تهران، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، جوانان ، نخبگان و همه ی اقشاری که بر خدمتگزار خود منّت نهاده و اینجانب را برای انجام وظیفه در سنگر خطیر مجلس خبرگان رهبری برگزیدند، تشکّر و سپاس ویژه می نمایم .
از خدای بزرگ خالصانه می خواهم که توفیق دهد تا بتوانم در سنگر مقدّس و مهم مجلس خبرگان رهبری، وظیفه ی خطیر نمایندگی شما شهروندان عزیز را به جا آورم و در راه حفظ ارزش های مقدس انقلاب اسلامی، پاسداشت خون شهدای انقلاب و پاسداشت راه امام خمینی (رحمت الله علیه) و حرکت در پرتو پر مهر راه ولایت فقیه کوشا باشم .
منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها